Ny uke – Ukesmeny med julekaker

Så var det blitt søndag igjen, og tredje advent.. Allerede. Kan egentlig ikke helt forstå at det i morgen bare er en uke igjen til selveste julaften. De første 4-5 dagene av desember gikk jo så sakte? Jeg klarte faktisk å våkne om morgenen og virkelig nyte hver eneste dag med kalenderpakkene mine.. Nå suser bare timene forbi, men kanskje det blir annerledes i morgen igjen når jeg våkner og får kjenne på at juleferien faktisk er her. Nå skal jeg nemlig avgårde på årets aller siste vakt i praksis. For en følelse!

-Men før det, slenger jeg med en aller siste ukesmeny for 2018. Jeg regner ikke med dere spiser ribbe og pinnekjøtt hver dag den neste uken? Det blir ihvertfall litt for meget for min mage! Heh. Under får dere en blanding av fisk, kjøtt og vegetar. Noe lett og noe mer mektig, men alt skal være enkelt og raskt å smelle sammen i disse hektiske førjulstider.

– Pizza med hvit saus, spinat og granateple –

– Indisk vegetar med kokos og korriander –

– Foliebakt laks med grønnsaker, dill og creme fraiche –

– Kremet biff med tagliatelle –

– Enkel paneng curry med kylling –

– Torsk med søtpotet og bacon –

– Farmors Spagetti Bolognese –

– Salte sjokoladekjeks med karamellkjerne –

– Vaniljepinner –

– Sjokoladekjeks dyppet i hvit sjokolade –

– Snickerskuler –

– Sjokoladerisboller –

3 kommentarer
    1. Hei! Du er altså så god på å pakke inn julegaver! Kommer det et innlegg hvor du skriver hvor alt av kort, bånd og papir er fra? Elska kombinasjonen av rødt og rosa 😀

      1. Hihi så hyggelig å høre 😀 Jeg kan skrive det her i tilfelle jeg ikke rekker det. Pakkene reiser nemlig til Stavanger allerede i morgen ser det ut som 😀 Alt av innpakningspapir er fra Upstairs og også alle kort som det står koselige ting på! Ellers er alle bånd i dus rosa og vinrød fra Søstrene Grene (De tykkeste båndene er fra Hobbyhimmelen), og julekulene som jeg har festet rundt også fra Upstairs 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg