– Den nye ukens meny –

Hei fra meg og riktig fin mandag til dere kjære, tålmodige blogglesere! Jeg tror jeg har hatt mitt livs travleste jobbhelg siden sist. Gått fra kveldsvakt til dagvakt, startet rett på ny uke i praksis, og brukt hele søndagsmorgenen *my precius morning off* på å skrive og publisere en annonse som måtte slettes igjen.. Altså, ja. Livet leverer ikke alltid for å si det sånn. Jeg skled på isen søndag kveld da jeg skulle tusle til bussen hjem fra jobb, og da var jeg altså så dø at jeg tok meg selv i å ønske at hele lårhalsen brakk, så jeg bare kunne få tilbringe noen døgn med døtid i sykesengen.. Nei, det er ikke greit, men vi har vel alle hatt et lite øyeblikk og to her i livet hvor glasset blir litt overfylt.


Takk og lov for den fantastiske praksisplassen jeg har blitt utdelt altså, for inn de dørene der kan jeg tydeligvis komme tom for energi og gå ut igjen dobbelt så motivert og glad.. Skal slett ikke se bortifra at jeg ender opp med en jobb innen psykiatri for barn og ungdom en dag.. -Og jeg som hele voksenlivet har vært livredd for barn.. Herlighet, jeg har hatt en superspennende formiddag der borte i dag, og tror faktisk jeg er på vei til å konkludere med at psykiatri-praksis blir den beste av dem alle. Hvem skulle trodd?! Ikke vettskremte meg for noen få uker siden iallefall.

Jeg har ikke fått knipset så mye som et bilde til bloggeriet denne helgen, men jeg kan ihvertfall prøve å inspirere med en smakfull ukesmeny denne mandagskvelden! Håper ikke alle har lagt handlelisten klar allerede.. Nå skal jeg hive meg på kjøkkenet for å bake en kake faktisk. I morgen har jeg nemlig kveldsvakt så da kan jeg bruke morgentimene og dagslyset til å knipse noen fine bilder av den <3 Stay tuned for verdens beste krydderkake!


– Stroganoff med ris og sprø pommes –


– Kotelett av svin med brødsalat – 


– Ovnsbakt laks og grønnsaker i folie –


– Salat med biffstrimler og ris –


– Viltgryte med potetmos og tyttebær – 


– Laks med pasta og hjemmelaget rød pesto –


– Greske kjøttboller med tomatsalat og tzatziki –


– Noe søtt –


– Ostekake på krukke –


– Fruktfat med sjokoladefluff –


– Kremboller med syltetøy –


Mmm! Håper dere lar dere friste <3

4 kommentarer
    1. Elsker bloggen din! Alltid fine bilder og positive innlegg! Får motivasjons boost hver gang, du er så flink!

    2. Nå ble jeg skikkelig sulten!
      Jeg lager alltid hjemmelaget potetmos på kremfløte. Har du prøvd å ha en dæsj hvitløkssmør oppi? Jeg LOVER deg, det er fantastisk 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg