10 snackstips til påskeuken

Hei og hopp og riktig god tirsdag til deg! Jeg har hatt en knalldag her i Stavanger by. Vært på café med en venninne, shoppet lakriskuler til meg selv (blir aldri lei), og kjøpt blomster til den fine bestefaren min! 20 gule roser som nesten kostet meg 7000 kroner. Hehe! Mobilen min glapp nemlig ut av hånda mi i det jeg lente meg etter blomsterbukettene, og ett “plopp” senere lå den og svømte i vannet i blomsterbøtta. Haha, herregud for et kvinnemenneske jeg er! Heldigvis fikk jeg kastet meg etter den på to små sekund, og deretter tørket panisk, så jammen fungerer den fremdeles. Iphone 7 altså.. Tåler tydeligvis et bad og den!

Under her har jeg plukket ut hele 10 av mine superfavoritter innen kategori “snacks”. Tenkte kanskje noen av dere kunne trenge litt inspirasjon til noe å servere i disse deilige påskedager? Her har dere ihvertfall noen smakfulle idéer! Nå kommer snart tante inn døren her med kaker til morgendagens bursdagsfeiring, så da skal jeg hive innpå med litt av det før jeg slår meg ned med en påskefilm. Har dere noen tips til sistnevnte så hyyyl ut!

– Frukt med sjokoladefluff – 

– Flettekringe med sukker og kanel –

– Sjokoladefondant med vaniljeis –

– Hjemmebakt blåbærpai med vaniljekrem – 

– Banansplitt med jordbær, sjokolade og karamell –

– Boller med sjokoladekrem –

– Red velvet cupcakes –

– Sukkerfri gelé med vaniljesaus –

– Sitronfromasj i glass –

– Banankake –


Måtte noe av dette friste å lage en av disse påskedagene!
Klikk på teksten for å komme til selve oppskriften <3

11 kommentarer
    1. kr: Er den det? Det var det jeg fikk fortalt da jeg fikk den, men så sa jeg det til en mann på en telenor-butikk og da lo han bare av meg, så siden har jeg ikke trodd på det. -Men i dag fikk jeg det jammen bevist! 😀

    2. Her var det mye godt. Min favorittdessert er sitronfromasj med jordbærsaus. Trodde det var deg jeg fikk oppskriften av en gang, men husker ikke helt. Og den er jo gul som påsken, så den skal lages her i huset. Men du altså, bankkortet en dag, nesten mobilen en annen dag…Gir opp 🙂

    3. Den kan ligge på bunnen av et 3-4 meters dypt basseng i 30 minutter uten å ta noen som helst skade av det. Du kan med andre ord svømme med den og dusje med den uten problemer. Det var en av de store nyhetene når de først lanserte iPhone 7, så veeeldig rart at en som jobber med telefoner ikke har fått med seg det. https://www.youtube.com/watch?v=lYEeb4U6ZYs 🙂 Ha en fin dag <3

    4. 12.04.2017 kl.10:49:
      Vær veldig forsiktig med å teste det ut isåfall. Min skulle jo være vanntett. Den datt i do, ville ikke på, la den i ris over natten og når jeg skulle bruke den igjen skrudde den seg av hver gang jeg fikk sms eller at noen ringte meg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg