Mine 10 DIY favoritter

Nå har jeg hatt som tradisjon å ha et DIY innlegg på bloggen hver onsdag i flere uker. Dette har resultert i mange flotte prosjekter. Under får dere en liten liste på mine absolutt favoritt DIY innlegg. Jeg kan nesten ikke vente med å finne ut hva de neste onsdagene vil resultere i. Jeg elsker slike prosjekt, og det tror jeg dere også gjør! Det virker ihvertfall slik på mengden kommentarer som ramler inn hver uke. Har dere noen ønsker for de kommende onsdagene, så legg gjerne igjen en kommentar. Jeg vil helst at prosjektene skal være så enkle som overhode mulig slik at absolutt alle kan få det til!

1. Kragepynt på Vero Moda skjorte. Les innlegget HER.

2. Dip Dye – Shorts. Les innlegget HER.

3. Rihanna solbriller. Les innlegget HER.

 

4. Pimp en vinflaske. Les innlegget HER.

 

5. Twist your dress – Les innlegget HER.

 

6. Strømpebuksetopp. Les innlegget HER.

7. Naglebh. Les innlegget HER.

8. Pimp those shoes. Les innlegget HER.

9. Fjærkjole av genser. Les innlegget HER.

10. Pimp en shorts. Les innlegget HER.

Noen som har et favorittprosjekt blant disse?
Har DU testet ut noe av dette selv?

16 kommentarer

Siste innlegg