DIY – Fjærkjole



Good søndag kjære lesere! Jeg har hatt en ganske fantastisk helg. En Cathrine-helg! Hun har nesten bodd hos oss siden fredag og det har vært en fryd å ha henne på besøk. I går kveld tok vi en spontan, supermorro tur på byen før vi hadde nok en sleepover og jeg har ikke hatt det så gøy på leeenge!

Morgenen har jeg brukt på ukens tredje DIY prosjekt! Jeg fant plutselig ut at jeg skulle prøve å lage noe søtt ut av fjærgenseren som jeg aldri bruker. Jeg ser jo bare ut som en diger svane i den. Håper dere finner innlegget inspirerende!


Slik gjør du:
1. Finn frem fjærene du vil bruke eller gjør som meg og klipp dem av en gammel genser.
2. Legg fjær-remsene nesten helt inntil hverandre og klipp dem til.
3. Så er det bare å starte limingen! Jeg brukte superlim og det fungerte veldig fint.

Jeg kan vise bedre bilder av den på en annen dag.
Ble den ikke fin? Den ble ihvertfall litt mer unik!

55 kommentarer

Siste innlegg