Todays DIY – Shorts

Marthe: Se hva jeg har laget Jonas! Var den ikke fin?
Jonas: Pff.. Du har jo ikke laget den.. 
Marthe: Hæ? Det har jeg vel! 

Jeg vet ikke om jeg skal være fornærmet eller glad over den responsen? Jonas trodde visst ikke at jeg var i stand til å kunne lage en så søt shorts. Jeg måtte finne frem restene av stoffet for å bevise at shortsen ikke var kjøpt slik. Haha! Jeg tror jeg tar det som et kompliment likevel.

 

Slik gjør du:
1. Klipp en rett firkant av stoffet du skal bruke. Den må være større enn område du skal legge stoffet på.
2. Alt handler om tegne, klippe, lime. Legg stoffbiten over shortsen, tegn der du skal klippe og klipp. Det gjør ingenting om det ikke blitt helt perfekt. Da blir shortsen bare enda søtere. Dette er så enkelt at!
3. Når du har klippet stoffet slik du vil ha det på shortsen, er det bare å lime. Jeg brukte superlim.

Vil du ta lommen på baksiden også så gjør du akkurat det samme her!
Videoen jeg er blitt inspirert av, finner dere HER

51 kommentarer

Siste innlegg