– Årets siste ukesmeny –

Vi er kommet til årets siste uke dere! Håper romjulen har vært fin? Jeg har ihvertfall hatt det helt magisk med familien, men jula bød også på litt sykdom, travle jobbdager og mye valpeoppdragelse (han blir så ivrig når han er sammen med andre enn meg), så jeg har ærlig talt aldri vært mer sliten. Jeg klarte å komme meg på et julebord med jentene i går, men nyttårsaften på Rauland med 7-8 jenter og tre hunder orket jeg ikke tanken på, så i morgen etter dagvakt hiver jeg Mino og meg inn i bilen for å kjøre halvparten så langt opp til Bortelid for to AVSLAPPENDE dager mutters alene der. Jeg har definitivt aldri feiret nyttår alene før, men det skal jeg jo heller ikke. Mino er jo med 😉 Trenger bare å hente meg litt inn i disse dager.

Det er snart tid for kokkelering av nyttårsmiddag, og selv om det bare blir meg, skal jeg selvfølgelig lage meg nydelig middag med kalkunfilet, waldorfsalat og fløtesaus jeg også! -Men denne uken har også seks andre dager der det skal spises på middag, så jeg tenkte vi kunne ha nytte av litt inspirasjon i matveien jeg denne mandagen. Det var så veldig lenge siden forrige innlegg som dette nå!

– Laks med pasta, rømmesalat og sandefjordsaus –

– Hvit pizza med spinat, viltkjøtt og granateple –

– Kylling med smakfull plommesalat –

– Hjerteskjell med kremet pasta, chilli og hvitløk – 

– Budsjettvennlig vegetargryte –

– Nudler med kylling i peanøttsaus – 



– Verdens beste tacosalat –

Klikk på navnet til de ulike rettene for å komme til oppskriftene!
Ønsker dere alle en super start på årets siste uke <3

6 kommentarer
    1. Det hørtes egentlig fantastisk ut å feire nyttårs på den måten😍 håper du får en fin nyttårsaften og koser deg på hytta sammen med lille valpemannen🥳
      Klem til deg!

    2. Vi skulle også egentlig feire nyttår på Rauland. Men er meldt så SINNSYKT mye vind , så vi droppa det. Like greit at du ombestemte deg ❤️ kos deg masse!

    3. Haha, slemt å skrive om den plommesalsaen på et tidspunkt det var komplett umulig å få tak i plommer, haha. Jeg bor i Oslo og var i fire butikker, men endte opp med jordbær i stedet. Får lage den når plommer er tilbake i butikkene. Takk for alltid fine oppskrifter og masse inspirasjon.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg