Middagstips til den kommende uken


Hjelpe meg, nå er det alt for lenge siden jeg har snekret sammen en ukesmeny til dere! Jeg klarte ikke engang å bare velge syv retter denne gang, så her kommer åtte! Litt lite fisk ser jeg nå, men det får heller våge seg. Dere får snike inn en dag med reker på menyen, så har dere en dag til med mat fra havet. Uansett hva dere går for av disse åtte middagsrettene, så er jeg helt sikker på at det faller i smak, men farmors pasta bolognese er syk, så den får en delt førsteplass med mango chutney kylling retten over her. Jeg har ikke engang tellingen på hvor mange ganger jeg har laget meg disse rettene. Mmm! Ukens vegetarvariant er forresten også meeget god, for ikke å snakke om lettvint. 


– Mango Chutney Kylling –


– Chilli Con Carne –


– Kremet vegetar med tagliatelle –


– All Time Favourite Bbq Pizza – 


– Verdens beste pasta bolognese –


– Torsk med søtpotet og bacon –


– Pasta med biffstrimler –


– Kebab i pita med tzatziki og tomatsalat – 


Gjør deg selv en tjeneste og bare prøv dem alle <3 

1 kommentar
    1. Bare et lite tips: svigermor introduserte meg for et alternativ til bacon. Strynskinke fra Rema 1000, skjær opp og stek akkurat som bacon. Utrolig god variasjon 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg