Uken som gikk…

Ukens cravings… En skål proppfull av frukt med vaniljesaus. Eller vaniljesaus med frukt. Høhø. Det er gode greier altså! Jeg spiste en senest i går kveld mens jeg funderte på om jeg skulle lese meg opp til dagens psykologi-forelesning eller se enda litt mer på Netflix.. Landet på sistnevnte jeg. Rart med det!

Ukens oppskrift… Husker dere flettebrødene jeg delte oppskrift på forrige uke med pesto, ost og cottage cheese? De passer jo virkelig helt perfekt som skolelunsj, men jeg må bare si at jeg i helgen lagde en hawaiian variant med ost, skinke og ananasbiter i, og woow så digg det var! Jeg vet at flere av dere har testet ut denne oppskriften allerede ettersom noen har sendt meg bakebilder både på snap og instagram, (BLIR SÅ GLAD), men neste gang: prøv dette! Even better! 

Ukens høydepunkt… Forrige uke var veldig veldig fin, men jeg synes den gikk noe for fort! Noe sier meg at jeg har styrt litt for mye, og hatt litt for mange ting på agendaen når jeg ikke engang får med meg at tirsdagen er over før det er fredag. -MEN er det én ting jeg er superhappy over denne uken så er det at jeg har fått trent ordentlig! Jeg løp nesten hver dag forrige uke, og gjorde til og med mer enn hva som sto på treningsplanen min, så ved siden av koselige jentekvelder skal faktisk nettopp det få gå under ukens høydepunkt!

Ukens favorittsanger… 1. Martin Garrix x Dua Lipa – Scared to be loneley 2. James Arthur – Safe inside 3. Lighthouse – Andrelli Remix  4. Zara Larsson – So good

Ukens film… Jeg har jo allerede tipset dere om en film denne uken, men for å nevne en annen i en helt annen sjanger: Love happens! -Med Jennifer Aniston. Cathrine kom til meg sent på lørdagskvelden og så den sammen med meg da. Superfin film som kan sees på Netflix.

Akkurat nå… Skal jeg freshe litt opp i sminken og komme meg avgårde til Annika. Vi har som tidligere nevnt en syforening i vente, og kamera blir for engangs skyld også med i kveld! Gleder meg til god mat, skravling med de beste og kanskje til og med litt spilling av brettspill? Det hadde vært hyggelig!

Ukens nye mål… 1. Ta mer bilder. Mye mer bilder! Kamera mitt støver snart ned, og det gjør meg litt trist. 2. Rømme fra kulda og ha en forbaska bra ferie stappfull av aktiviteter, trening og god mat. Det skal bli så magisk å komme frem torsdag morgen at jeg ikke engang har ord. 3. Skrive en liste med små hverdagsmål for den kommende måneden. Februar er endelig like rundt hjørnet!  

En liten dag igjen så kan kofferten pakkes <3 GLEDE!

13 kommentarer
    1. Hvor lenge skal du være på ferie? Og har du planer om å lese på skoleting når du er der nede? <3 Selv synes jeg det er så vanskelig å få tatt så mye fri når man er student 🙁

    2. Såå misunnelig for at du skal til varmen, men du fortjener virkelig den turen og jeg gleder meg til å lese og se bilder når du er der nede!
      Forresten har jeg et lite filmtips, mother of mine heter den, en gråtefilm. Kan leies på viaplay:) Såå fin!
      Ha en fin kveld videre <3

    3. Hørtes ut som en fantastisk uke! Har hatt akkurat samme cravings som deg, hehe vaniljesaus med frukt og bær er så himmelsk nydelig!

    4. Victoria: Jeg blir bare syv dager 🙂 Jeg har med skolebøker så jeg kommer nok til å lese litt på ferie også, men ellers er det bare å ta resten igjen når jeg kommer hjem. Det er bare en helg med ekstra lesing som skal til. Venninnen er og student så hun har heldigvis også med pensumbøkene sine 🙂

    5. Kamilla: Tusen takk for det snille. Gleder meg som en unge til å få kommet meg litt bort nå 😀 -Og hjertelig takk for filmtips. Det trengs alltid, og denne har jeg ikke hørt om før så den skal jeg sjekke ut. Grinefilmer slår stort sett aldri feil 😀

    6. Rikke: Enig! :’D Har du prøvd mangosaus også til? Mos en stor mango med en halv boks vaniljekesam (med stavmikser).. Helt vanvittig godt, og mye sunnere 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg