How i like to spend my monday

Dette har vært alt annet enn en blåmandag. Det er ihvertfall helt sikkert! Dagen startet med en helt RÅ styrkeøkt sammen med min gode partner, og deretter var det straka vegen hjem for å hoppe i bikinien. Karen har kommet hjem fra studiene sine i Bodø for ferien så i dag hadde vi en liten strand-date sammen med henne! Det var så hyggelig å endelig få en liten oppdatering på livet hennes igjen, og vakre Hamresanden leverer jo alltid…


– We all need some vitamin sea –

Fy søren så heldig jeg er som har dette lille paradiset som nærmeste nabo. Vel ihvertfall nesten. Det er en 20 minutters gåtur unna leiligheten, så i dag bestemte jeg meg rett og slett for å bruke føttene mine både til og fra! Jammen ble det en liten økt ut av det også med vannmelon i veska den ene veien og 10 kilo klær den andre. Heh, åjada DHL ekspressen ville nemlig veldig gjerne levere dette tonnet av en festgarderobe som jeg bestilte meg en gang i forrige uke, akkurat i det jeg hadde ankommet stranden, og uten å tenke meg om hvinte jeg jo bare “JAADA!! Kooom med det!” Tror jeg hadde glemt hvor mye klær og sko det faktisk var snakk om.

Jaja, hjem kom jeg meg med en pakke på slep også, og ettersom jeg innerst inne egentlig ikke hadde noe lyst til å dra allerede klokken syv, sumlet jeg meg hjem på halvannen time. Jeg gikk rett og slett i sneglefart, stoppet for å knipse en hau av strandbilder, slo av en prat med en vietnamesisk fisker, og nei.. bare Storkoste meg med stor S. Altså ja, det er helt sykt hvor hyggelig jeg kan ha det med meg selv noen ganger.

– Badedrakten er ny og fra Bikbok –

Nå skal jeg se og få i meg noe mat som ikke går under kategori frukt eller is! Mannfolket mitt kommer vel også snart hjem, så kanskje vi kan lage oss noe digg sammen <3 Håper dere har fått en like fin start på mandagen.


Måtte hver mandag bli akkurat som denne resten av sommeren <3

17 kommentarer

Siste innlegg