Tre dager igjen – Bon Voyage!

Hei igjen, og god kveld alle sammen! Som dere kanskje ser så har jeg gått til innkjøp av litt feriestæsj den siste uken. En Bon Voy Age pass-mappe måtte blant annet klikkes hjem fra nett, sammen med litt solbriller og en bikini fra Lindex. Kjekt med litt nytt når man skal ut på tur, er dere ikke enige? Litt til leiligheten klikket jeg også hjem når jeg først var i gang, og da disse “Paper Bag” posene dumpet ned i postkassen i går visste jeg liksom ikke helt hva jeg skulle gjøre med dem. De så så fancy ut på nett, men hva i all verden bruker man dem til?

Ha blomster i? Pappruller? Søppel? Eller skal de bare stå til pynt? Det må da være en leser der ute som har et godt forslag? Typisk meg å klikke hjem noe jeg ikke aner hva jeg skal med.. Jeg ble bare så revet med da jeg klikket meg inn på funliving.no. De har så mye fint og billig der inne.

De kostet bare 89 kroner så om de bare blir brukt til pynt, gjør vel ikke det noe heller..

I morgen kan vi si “i overimorgen reiser vi”! Haha, er det litt tragisk å glede seg så mye? Ja, jeg vet.. -Men jeg har jo ikke kjent sanden mellom tærene siden juli i fjor! Det er seks laaaange måneder det. Så lang tid tror jeg ikke det har gått mellom mine sydenferier siden jeg var 17 år og først startet med denne reisingen..

Think Happy – Be Happy

Dere må ha en fortsatt fin kveld <3 Og hyl ut om dere skulle komme på noe å bruke posene til.
Nå skal vi kose oss med ukens tredje fruktsalat her. Det ER så godt det!

24 kommentarer
    1. Så masse kult! Jeg synes det er veldig kult med planter i slike poser ;D Håper du har hatt en flott dag! Feel free til å ta en titt innom bloggen min og følge den 🙂

    2. Her var det mye fint. Slike paperbags får du for 40 kr på uniqueinterior.no
      De kan brukes til så mangt. De er finest om du bretter de litt ned. Noen har plante oppi, noen har restetapet oppi, noen har gavepapir oppi, kosedyr eller annen oppbevaring.

    3. Åååå god tur Marthe! Kos deg masse 🙂 Kunne du skrevet et innlegg om hvor mye dere betalte for reisen, hvilket flyselskap og hotell, om dere bestilte via et selskap osv?

    4. iris: Åja! Haha, jeg glemte å google det før jeg brukte det i overskriften 😀 Men regnet med det hadde noe med reise å gjøre ettersom det står på passvesken <3

    5. Har ikke noen ide om hva du kan bruke posene til, men jeg synes de var veldig fine! Du finner sikkert på noe! Ha en fin onsdagskveld!<3

    6. Såå mange fine ting! Kjenner meg igjen i det å klikke hjem litt mer enn hva man kanskje har bruk for fra nettet, haha. Interiørartikler altså <3 Skikkelig misunnelig på deg som snart skal ut å reise, du må kose deg en hel masse! Synes forresten den nye bikinien var dritkul! Helt lov å unne seg ny bikini før ferie, hihi. Posene har jeg desverre ikke noe tips til, men jeg liker tipset over her om å putte blomster i dem <3 Slang forresten en B bakom navnet mitt så du skal se lettere forskjell på meg og en annen Thea jeg så kommentere samme innlegg som meg her om dagen. Jeg er hun som gleder seg til å lage gulrotsuppen, haha <3 ønsker deg en strålende dag videre!

    7. Blir alltid så glad av å trykke meg innpå bloggen din! Hvor har du kjøpt den posen med marsh mallows? 🙂

    8. Thea B: Tusen takk Thea! Herlig med en B på slutten så jeg klarer å skille dere 😀 Du er lur <3 Jeg tenker nok at det blir en plante eller noen papir-ruller i disse posene til slutt 🙂 Noe moro skal jeg nok finne på. Ha en super torsdag du også snille, og hyl ut om du har fått testet ut suppen! Hihi <3 Stor klem

    9. Hei!
      Veldig fin blogg du har! Jeg bare lurte på hvor du har kjøpt den boka det står “think happy” på? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg