Turen går til…

…Ras Al Khaimah! Turen ble bestilt for snart en uke siden, og endelig kan jeg skrive navnet riktig uten å måtte google det først. Heh! Stedet ligger en times kjøretur unna Dubai, og vi kan derfor kombinere snorkling, late beachdager og sightseeing i Ras Al Khaimah med hel eller halvdagsturer inn til storbyen Dubai for utflukter, sightseeing, shopping, eller enda mer soling! Høres ikke det bra ut da? Vi falt så for The Cove resort i Ras Al Khaimah at vi bare ikke kunne dy oss… Hotellet er bygget som en landsby jo! -Med hav og broer mellom hvert eneste lille “boliglag”. Hihi. Gjett om vi skal kose oss her om halvannen måned! 16 januar reiser vi! <3

– The Cove Resort <3 I can not wait!

Det er alltid noen som lurer på gjennom hvem vi booket og hvor mye vi måtte betale, så jeg forteller dere det gjerne med det samme. Denne gang booket vi gjennom Apollo på nett, og betalte 8800kr per person om jeg husker riktig. Det er en pakkepris på fly, hotell og frokost for en uke. <3 Middager og utflukter liker jeg å booke først når jeg kommer ned. Man vet jo aldri om man vil spise på hotellet halve uken, eller dra til byen hver eneste kveld, ikke sant? Utflukter har jeg også erfart ofte er både bedre og billigere å booke på stedet, så den biten har vi foreløpig bare lagt under planlegging. Herregud så fin denne uken skal bli! Full av både fart og moro, sol, kos, bildeknipsing og avslapning. Hjelpe meg, som vi gleder oss. Måtte temperaturen bare være god i januar <3

Håper dere gleder dere til å følge oss på enda en reise <3

12 kommentarer
    1. Anbefaler å dra på markeder, og sundowning. De har fantastisk mat på Dubaimall ( spesielt sushi ) med utsikt over fontene-showet som også burde sees. Helt nydelig. En dag i Abu dhabi på ferrari world er heller ikke feil!

    2. Åå så heldig!!! Jeg var selv i Dubai i desember, og temperatuern var perfekt. Jeg anbefaler dere å dra på Dubai mall, verdens største shoppingsenter. De har virkelig alt der! Verdens største glasstunell hvor du kan se alle slags mulig fisker. Sentret er så stort at du ikke har sjangs til å få sett i nærhetene av alt. Har vært i Dubai flere ganger men ender alltid opp i forskjellige deler av sentret hehe:) Dere må også få sett vannshowet når dere er der, det går jo hver halvtime, så er flott å se etter en dag med shopping. En annen ting jeg ville anbefalt er å ta heisen opp i Burj Khalifa, verdens høyeste bygning, en helt fantstisk utsikt over byen. Du kan velge om du vil dra opp om dagen eller kvelden, begge deler er helt fantastiske. Hvis dere har tid ville jeg anbefalt å dratt til palmeøya. Og besøke stranden på seilhotellet. Dubai er noe helt for seg selv, håper dere for en super tur:)

    3. Anonym: Det høres helt fantastisk ut <3 Takk for at du deler litt erfaringer med oss. Dette er gull! Verdens største kjøpesenter og verdens høyeste bygning er ihvertfall definitivt noe vi må få med oss! 🙂

    4. Hei:-)
      Jeg har akk bestilt tur til samme plass i februar, og lurer på om du har funnet ut hvordan dere kommer dere fra flyplassen til Ras Al Khaimah? Og om dere har tatt vaksiner?
      Gleder meg til masse reisetips. Elsker bloggen din!!

    5. Lisa Marie: Hei! Oi, du det er jeg ikke sikker på om vi har ordnet enda. Vi tar vel i verste fall en taxi, men det kan bli dyrt. Det er vel en times kjøretur. Må sjekke opp i det selv! <3 Vi har ikke tatt noen vaksiner. Tror ikke det er nødvendig til Dubai 🙂

      Jeg skal dele reisetips så det holder 😀 Hihi!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg