Inspirasjon til ukens meny

God morgen dere! Nå er jeg snart på vei til Komponisten frisørsalong jeg, for månedens oppfriskning! Marianne og jeg har nemlig en date klokken 10.45 i dag, og ettersom jeg helt sikkert blir sittende i stolen til langt utpå ettermiddagen, har jeg forhåndsskrevet et blogginnlegg med litt inspirasjon til ukens middagsmeny til dere! Nå er det jo allerede blitt tirsdag, men ettersom det var helligdag i går og butikkene holdt stengt, regner jeg med at mange av dere kanskje planlegger handlelisten for ukens middag i dag? *Fingers crossed* Under her får dere ihvertfall syv fine alternativ som verken tar lang tid eller er vanskelig å lage. <3

collageopujh-1024x1024 – KopiMandag: Kylling i karri med ris og nanbrød.

Tirsdag: Pestotagliatelle med wok og biffstrimler.

Onsdag: Steinbit med asparges og søtpotetmos.

DSC_0697-1024x685 – Kopicollageopg-1024x1024 – KopiTorsdag: Ytrefilet med fylt tomat og soppstuing.

Fredag: Hjemmelaget italiensk pizza med kylling.

Lørdag: Blomkålsuppe med brød og bacon.

DSC_0460-1024x685 – Kopicollageåpojg-1024x1024 – KopiSøndag: Kremet pasta linguine med skinke og soltørket tomat.

Klikk på bildene for å komme til de enkelte oppskriftene.

Ha en super tirsdag! Vi skrives igjen så fort jeg er hjemme <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg