Filmtips for Valentines Day

Jeg vurderte å skrive et Marthe tipser innlegg for dere som befinner dere i “forever alone” kategorien på Valentine’s day, men nå får dere heller mine 20 beste filmtips! Man kan jo alltids se en romantisk, morsom slager sammen med venninnen eller familien? Med en boks iskrem eller et glass vin til? Er ikke det like hyggelig som å feire med kjæresten? En av de beste Valentinsdagene jeg har hatt tilbrakte jeg på spa og matkurs sammen med Annika. Fy søren som vi koste oss! Alle hjerters dag behøver vel ikke å være trist for de som ikke har noen? Nei, hallo i luken. I år kommer til og med Fifty Shades of Grey natt til Valentines day! Hva kan man da klage for? Tipper til og med hundrevis av jenter ditcher mannen for en girlsnight på kino denne kvelden. Forståelig er det vel ærlig talt også etter å ha ventet på denne filmen i to år. Uansett! For dere som ikke skal på kino.. Her har dere 20 romantiske favoritter! Enda flere tips finner dere HER.







 

♥Valentine’s Day ♥Safe haven ♥Crazy stupid love ♥Romeo + Juliet ♥Life as we know it ♥Monster in law ♥Love and other drugs ♥It’s complicated ♥Fifty Shades of grey ♥Message in a bottle ♥No strings attached ♥The wedding planer ♥Sweet home alabama ♥Mr. And Mrs Smith ♥Blue Lagoon the awekening ♥The last song ♥Two weeks notice ♥The Break-up ♥Love Actually ♥Must love dogs ♥The tourist



Er det noen som har sett alle disse fra før av?
Håper dere ihvertfall fant èn ny film her. <3

23 kommentarer
    1. Mange fine filmer der 🙂 Lest bloggen din lenge, og du er veldig flink til å komme med tips til filmer osv.altså!! Men en liten ting som er litt negativt er at det tar veldig lang tid å laste opp bloggen din, spesielt på mobil.Kunne ønske du også hadde et litt bedre mobilformat, teksten blir så liten. Men ellers super blogg 😀

    2. Mange søte,men Love Acctually er da en julefilm uansett så romantisk den er hahaha
      Og som Leah sier så er Lake House favoritten over alle av mine lovey dovey filmer <3<3<3 Kan se den hundre ganger og er like redd for slutten hver gang.....hva om det går galt????? hahaha tullete I know
      Kommer en ny spennende en nå om Soulmates som heter Jupiter Ascending på kino i begynnelsen av februar for de av oss som kanskje ikkje har ventet i 2 år på Mr grey....sorry Marthe....:P I know you have 🙂
      Ellers er en veldig underrated film om kjælighet the Fountain...dog litt dyp så for de av dere som vil ha noe rett i koppen så er denne neppe for dere 😀
      Tror eg skal lage en sånn liste selv -takk for inspo...og eg skal kose meg ihjel på 14-not sure how......men finner på noe 🙂

    3. Marthe!! Jeg vet du er veldig glad i og lese, og jeg fikk anbefalt en bok på bibilioteket som jeg akuratt er ferdig med, som du bare MÅ lese! Har lest de fleste av dine favorittbøker, så tror du vil elske denne! “Historien om vakre jente” av Rachel Simon. Virkelig den fineste boken jeg noensinne har lest!! Sjekk den ut – du vil ikke angre!! Ha en fiin søndag videre 🙂

    4. Anbefaler deg å laste ned popcorn time, der finnes filmer som nettopp har gått på kino også. Du trenger ikke å registrere deg for å laste ned.
      Ser andre også har anbefalt deg boken “Historien om vakre jente” Det er en av de fineste bøkene jeg også har lest. Den må du få tak i.

    5. Jeg har sett alle disse filmene allerede, men jeg elsker film, så det er ikke så rart, hehe 🙂 For min del blir det jobbing etterfulgt av en jentekveld på kino på Valentine’s day 😀 Fifty Shades må vi jo bare se så fort som mulig! Vil absolutt si at det er den beste “getaway” for en som er singel på Valentines, hihi 🙂
      Jeg trenger forresten sårt hjelp til morsdagen neste helg! Har du noen tips? Jeg gir alltid fine gaver til mamma på morsdagen, men i år er jeg helt blank!
      Ha en flott uke!

    6. kan du plis si meg hvor jeg kan se fifty shades of grey? om det er en link du kan legge igjen eller noe?

    7. Erika: Åh, morsdagstips må jeg prøve å komme med før neste helg! Takk for inspirasjon til blogginnlegg Erika! 😀 Hihi <3 Ha en flott uke du også. 🙂

    8. Anonym: Jeg tror ikke alle ligger på Netflix, men du kan prøve popcorn time. Ser at en annen bloggleser har tipset om det over her! 🙂 Det er en gratis streamingtjeneste som har enda bedre utvalg enn Netflix både på serier og filmer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg