Happy Valentines Day!

Happy Valentines day! Haha, her i hus har det ironisk nok vært mindre romantikk enn noen sinne. -Og vi som pleier å være så flinke på den biten! Morgenen startet med at jeg dro Jonas opp av sengen og kranglet med ham for å få ham til å ta noen bilder av meg. Deretter dro Jonas på cafè med en kamerat og der sitter han fremdeles. Kvelden skal han bruke på å se fotballkamp så jeg må si jeg forventer både blomster og sjokolade når han kommer hjem! Skal jeg sitte alene på selveste Valentines day så skal jeg ihvertfall ha en blomsterbukett og en ekte eske konfekt ved min side! Ellers skaper jeg rabalder i heimen. Hehe.

Når jeg tenker meg om så var vel ikke valentines day så veldig romantisk i fjor heller! Da var det jeg som ditchet Jonas for spa og matkurs med Annika. Haha! Heldigvis har vi veldig mange andre romantiske dager i året. -Og hvem vet? Kanskje vi snur dagen og finner på noe superhyggelig litt senere? Jeg skal ihvertfall skru på mine kreative evner og finne på noe søtt!

Har du en spesiell date for kvelden eller ligger du i “forever alone” kategorien? 
Trenger dere romantiske filmtips for kvelden så finner dere det HER. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg