Avhengighet!

Jonas og jeg har brukt store deler av helgen på å være besatt av min nye mobil. Vi har sittet og spilt annen hver runde på Angry Birds og vi har brukt utallige timer på å prøve å slå hverandres rekorder i et spill med navn Fruit Ninja. Jeg tror vi er blitt gale.


Det er jo SÅ gøy!


Like gale begge to!

Flotte microsoft-mobilen min. Jeg er strålende fornøyd med den. Har du lyst på samme mobil? Isåfall kan jeg minne om at www.blogg.no arrangerer en konkurranse hvor man kan stikke av med denne Nokia Lumia 800 telefonen! Delta i konkurransen HER.

Ellers fikk jeg på lørdag testet om mobilen faktisk er uknuselig. Jeg mistet den nemlig rett i en sølebytt og presterte å tråkke på den etterpå. Ikke en skramme ble det! Hoho, da var jammen meg det oppklart også.  



For mer info les forrige innlegg om mobilen HER


– Marthe <3

               Annonse

24 kommentarer

Siste innlegg