– Pizza, brus og dokumentar –

Jippii!! Endelig torsdag og tid for å gjøre noe annet enn skole, jobb og svetting! Daniel og jeg skulle egentlig ikke treffes før i morgen ettersom vi skal være sammen med familien min hele helgen (og han har enda mer å gjøre enn meg), men jeg fikk lurt han til å komme på besøk i kveld også. Jeg gikk nemlig på tur med doggo sent i går kveld og hørte to podcaster hvor det ble snakket ivrig om denne dokumentarserien “Leaving Neverland”, og ble overbevist om å se den selv også.. SÅ i kveld kommer mannen på hjemmelaget pizza og ihvertfall to episoder med dokumentarserie! Wihuuu <3

Men først venter såklart mer nerding, trening oog muligens litt nettshopping! Kjolen jeg hadde tenkt til å bruke i bryllupet kom frem med posten i går og så virkelig ikke ut.. Altså jeg blir så SUR når nettbutikken legger ut bilder av en kjole i glitrende roségull med belte rundt midjen i akkurat samme stoff og farge.. også kommer kjolen uten belte og ser ut som en formløs pose. Ååh.. Det var de 1000 kronene med toll.


Oppskriften på denne RÅGODE pizzaen finner dere HER <—

Hyl ut dersom dere vet om noen nettbutikker som ikke har toll og som er proppet med lekre kjoler til både bryllup, fest og varme soldager! Det samme gjelder nettbutikker som har bikinier som passer mine jur.. Synes liksom ikke Nelly har så mye fint lengre? Jeg finner ihvertfall nærmest aldri noe der mer.

20 kommentarer
    1. Hei skjønne kvinne!<3 Bubbleroom! Stort salg også der nå! Værd å sjekke ut kanskje? Jeg digger deg!!! Stor klem til flotte, vakre, gode deg!<3

    2. Jeg legger merke til at du har hunden hele tiden? Blir forvirret – er det din, Daniels eller en vennine sin? Og har den flyttet inn hos deg? 😀

    3. Du må sjekke ut Bubbleroom. Masse fint der – både til hverdag og fest. Jeg skal hamstre når jeg vinner 583 mill i Eurojackpot ikveld. Den telefonen har enda ikke kommet, så nå er det på tide! Haha!

    4. Har selv gått på noen smeller oppgjennom når det kommer til bestilling av kjoler på nett.. Har derfor gått over til å finne ting lokalt 🙂 Kanskje du finner noe i butikker hvor de selger ballkjoler eller brudepike-kjoler? Noen butikker som selger vanlig klær har også noen ganger veldig fine kjoler. Fant forrige kjolen min i en helt vanlig butikk, som hadde en liten avdeling hvor de solgte litt finere selskapskjoler 🙂 Lykke til i kjolejakten <3

    5. Har dere Zalando i Norge? De har mye fine kjoler. Hm har også hatt noen fine lange kjoler som er utringet bak og høye foran, sjekk på nettet. 😊

    6. Det er så deilig å klikke seg inn på bloggen din og lese igjennom de siste blogginnleggende dine. Alt er så feelgood og behagelig, selv med litt kjolefrustrasjon;) Andre bloggere blir man jo nesten sliten av å lese innimellom. Du skiller deg virkelig ut, positivt! Ønsker deg en fin helg:)

    7. Asos! dd+ size 🙂 de har masse fint til oss med store bryst og smal midje <3 (som virkelig kan være vanskelig å finne passende fine bikinier til! )
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg