On My Way To Bali


Gjett hvem som omsider fikk tak i kongekrabbe da?! Meny hadde to “små” klør igjen i disken sin på onsdag da jeg akkurat hadde levert oppgaven, så da dro jeg med meg disse to hjem, bakte meg rundstykker og varmet kongekrabben i ovnen noen få minutter med smør, chilli og hvitløk. Mmm! Jo, så grillet jeg litt vannmelon med smør til! Altså.. Grillet/varm vannmelon passer SÅ godt til skalldyr enten det er kongekrabbe, hummer eller kreps. Skiver med vannmelon i ovnen 4-5 minutt med noen ts smør over… Himmelsk! Jeg lærte det på et kokkekurs en gang da vi skulle lage kreps til forrett, og siden har jeg servert både Daniel, og ca alle venninnene mine det. Faller alltid i smak!

Festen med klassen i går var utrolig hyggelig, og i dag hadde Daniel tatt seg fri fra jobb bare for å henge med meg hele dagen så dette her har vært en sykt hyggelig formiddag! Vi lagde oss ostesmørbrød til frokost og spiste sammen med doggo på verandaen, bestilte kinamat til middag og dro på hundeseng og planteshopping til leiligheten. -Bare sånn for å fylle timene med noe. Haha, vi er ikke vant til å ikke gjøre noe som helst gjennom en hel formiddag, så da vi bare hadde slappet av, skravlet og hørt på musikk i 4-5 timer begynte det å klø i fingrene på oss begge.

Rundstykker med chilli og hvitløk finner dere oppsrkift på HER <—

Jaja, så fikk Sika omsider en liten seng å sove i, og hjemmet mitt noen nye friske grønne planter. Måtte de være like grønne når jeg kommer hjem igjen fra ferien også. Daniel skal bo hos meg når jeg er bortreist så jeg regner så absolutt med det <3

Nå sitter jeg på flyplassen i Kristiansand og venter på mitt første fly. Solen skinner og det er så godt som vindstille, så dette blir en fin reise! Gleder meg til å sette føttene mine på utenlandsk jord igjen. Jeg er ikke fremme før i morgen ved midnatt så det går en liten stund nå før dere hører fra meg igjen, men neste gang vi skrives så håper jeg å dele noen idylliske feriebilder med dere! Jeg skulle jo egentlig være alene der nede i noen dager, men sånn blir det ikke likevel. Jeg har nemlig invitert over ei venninne til å bo på mitt DIGGE hotellrom, så vi to skal henge i 2-3 dager og bare nyte oss før resten av gjengen kommer ned 16 april. Åh, måtte solen skinne i Sanur når jeg våkner opp der søndag morgen <3

Riktig god helg, og god PÅSKEFERIE til dere alle!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg