– Langhelg og flere julekaker –

– Årets julekaker med sjokolade –

Mmmm! Hvis ikke disse variantene av julekaker ser gode ut så vet ikke jeg <3 Mine favoritter er definitivt havreflarn og sjokoladecookiesene under her, og noen ganger lager jeg dem også med en liten bit smeltet Smil karamellsjokolade i kjernen.

MAGISK! Bla litt ned for å klikke inn på oppskriftene 🙂 Nå sitter jeg litt trøtt og sliten i trynet og ser på sjakk, etter en dag på gastro poliklinikk i dag og reuma poliklinikk i går! I går la jeg venefloner og lærte en masse om benskjørhet, og i dag har jeg tittet på hvordan gastro og coloskopi fungerer. Noen av dere har kanskje fått en sånn liten slange ned i halsen eller opp i endetarmen før for undersøkelse av fordøyelsessystemet? Det er ihvertfall det jeg har fått være med på i hele dag. Veldig interessant å få se hvordan disse tarmene som jeg har lest så mye om, faktisk ser ut på innsiden både med og uten sykdom! 

Sara Bernhardt i langpanne finner dere HER <—

Planen for resten av denne kvelden er egentlig bare å få unnagjort litt bloggskriblerier, og legge meg tidlig! Jeg har bestemt meg for å stå opp klokken 07.00 i morgen tidlig og fly rett på Black Friday shopping før middag med jentene venter, og ny Quiz-runde på Rederiet utested. Gleder meg til en skikkelig jentekveld igjen. Jeg har vært så opptatt med praksis den siste tiden at jeg ikke har sett noen andre enn medstudenter (og Cathrine da), på mange uker nå <3 Savner resten av bestevenninene! 

Mine klassiske sjokoladecookies finner dere HER <—

Håper det står bra til med dere også!

13 kommentarer
    1. Ikke mange ukene siden jeg var på kristiansand sykehus på gastro avdelingen, og gjorde en undersøkelse. Tror jeg hadde fått fnatt hvis plutselig favorittbloggeren skulle være tilstede, hehe! Var det ubehagelig å være på den avdelingen i dag? Jeg kan vel kanskje tenke meg det, med tanke på hvor fæle de undersøkelsene er.. Klem <3

    2. Anonym: Haha huff! Man kan heldigvis velge å ikke ha student tilstede 😀 Nei jeg synes ikke det, men nå har jeg jo sett litt av hvert gjennom mine snart tre år på studiet. Det ville nok vært annerledes om jeg fikk være med for et par år siden 🙂 Når det er sagt så ble jeg ikke akkurat fristet til å ta noen av undersøkelsene selv. Hehe <3 Stor klem igjen!

    3. Hei! Jobber selv på gastrolab Kristiansand sykehus 🙂
      Jeg satt ved siden av deg på bussen og klarte ikke komme over jakken du hadde på! Hvor er den kjøpt? 🙂 den var veldig flott! Feiget ut og turte ikke spørre deg der og da.. hehe 🙂

    4. Du som er så glad i søtsaker MÅ prøve å lage Sarah Bernard med gul krem i midten! Det er like godt som det høres ut! Kan sende deg oppskrift om du er interessert ;*

    5. Oppskriften man kom til så annerledes ut i kakene på bildet. Var peanøttsmør i dem, men det er det vel ikke på de her?

    6. Ingrid: What? Hvor leser du peanøttsmør? Dobbeltsjekket nå 😛 De ser annerledes ut fordi jeg har skrelt mandlene helt før jeg knuste dem. De har nok litt skall og med ettersom bunnen deres er mørkere 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg