– Årets første julekaker –

Åh, jeg vet ikke med dere, men jeg kjenner jeg bare blir lykkeligere og lykkeligere for hver dag som går av denne måneden her. Formen min har ikke vært helt bra etter helgens kombo av jobb og festligheter, og jeg har egentlig ikke gjort annet enn å ligge hjemme med en bråde julekaker, men fader heller. Kan ikke klage på litt feber i disse dager. 11 små dager igjen nå så er søren meg desember måned her! Jeg har bakt fire typer småkaker allerede, og nyter hver time jeg får i julestuen min. Virkelig..

Jeg våget meg ut på en liten luftetur i skogen med hunden igjen i går med en sykepleie-podcast på øret, og i den iiskalde vinden begynte til og med snøen å dale! Herregud, denne tiden her er bra. Snart begynner dessuten alle favorittsportene mine på tven også! (Håndball og ski). Jeg har prøvd å følge litt med på sjakken mens jeg har ligget her hjemme i sofaen, men 6-7 timer med en “kamp” der resultatet  er spådd allerede etter time 2.. Nja nei, jeg kan ikke si jeg rister av spenning. 

– Serinakaker med en ny liten vri –

Nå får jeg snart sykebesøk av bestis her! Hun kommer med fruktsalat og for å holde meg litt med selskap <3 Koselig. Ellers har jeg gjort én fornuftig ting denne formiddagen og det er å bestille hjem to stygge julegensre. Daniel og jeg har nemlig bestemt oss for å knipse vårt første julekort-bilde sammen i år, og sende rundt til familien. Føler vi har blitt litt mer familie nå som vi har fått barn *les hund* og til og med feirer nyttårsaften sammen annet hvert år med mine og hans venner.. Mangler bare å feire jul sammen nå så har vi full pott på voksenpoeng-skalaen. Vel så må vi kanskje også bo sammen etterhvert..

Min gode, gamle oppskrift på havreflarn finner du HER <—

Serinakaker med fyll HER <— Bare dropp pasjonsfrukten i kremen. De er best uten!

Litt mer julekaker kommer senere denne uken <3

9 kommentarer

Siste innlegg