Favorite memories from 2016

God morgen alle sammen! Året går sakte men sikkert mot slutten, og morgenen i dag har jeg brukt på å sette sammen et lite mimreinnlegg! 2016 har nok ikke vært mitt favorittår, og jeg tror muligens ikke jeg har klart å oppnå et eneste av nyttårsforsettene jeg satte meg i fjor på denne tiden, men fy søren så mange minner og fine opplevelser året har bydd på likevel! Under her får dere et bildedryss fra noen av favorittdagene mine. Det er så mange at jeg på ingen måte har mulighet til å dele alle sammen, men her er nå ihvertfall noen! Måtte 2017 by på like mange glade stunder, like mange smil, og like mye latter. Om ikke enda mer og enda flere <3 






…Jeg startet året med en alt for bra ferietur til Dubai

…Tilbrakte en rekke iskalde, men nydelige torsdager i skogen på hesteryggen

…Passet gård med høns og hunder i en uke

…Feiret påsken på hytte og skogstur.. Og en ikke fullt så vellykket fisketur


…Nøt utallige april/mai-soltimer på verandaen sammen med bestis



…Koste meg enda mer med finvær og enda mer ridning!





…Dro til Italia, Sardinia på en opplevelsesrik jentetur!


…Holdt klessalg med sørlandsbloggerne igjen og hilste på en hau av flotte lesere!

…Fisket. I både salt og ferskvann!

…Tilbrakte timesvis på Kristiansands strender, og cravet vannmelon i to måneder

…Fikk en spontan idé og klippet av meg håret




…Skapte utallige sommerminner med mine kjære og nære


….Arrangerte sommersyforening med sjømat og jordbær hjemme hos meg





…Dro til Kolymbiakysten i Hellas og nøt livet i en uke




…Feiret bestemors 70 årsdag og koste meg glugg på familietreff i Stavanger!

…Spiste x antall måltid med vin i glasset på fiskebrygga

…Ble overrasket med surpriseparty av jentene mine på 24 års dagen min!


…Startet på sykepleiestudiet og stortrivdes fra dag én

…Var på Stavangerbesøk igjen, og ladet opp høstbatteriene hos hu besta



…Besøkte farmor og farfar på Bortelid i deres splitter nye hytte



…Ble singel, og flyttet inn i min nye crib på Justneshalvøya


…Feiret første søndag i advent utendørs med bestis, bål og pinnebrød

…Fullførte første skolehalvår, og feiret med intet mindre enn tre julebord!

…Og NÅ skal jeg bare ha en magisk avslutning på året med tidenes jul og nyttårsfeiring.
Takk for absolutt alt du har gitt meg av minner, opplevelser og erfaringer 2016 <3

24 kommentarer

Siste innlegg