Happy Lucia Day!

God morgen! Cathrine ligger enda i sin dypeste søvn, så nå tenkte jeg å bruke morgentimene på å få oppdatert dere litt! Hun klarte visst ikke å sovne før nærmere 06.00 i dag tidlig ettersom hun hadde ligget og hørt på alle de skumle lydene som var i leiligheten. Haha, hva da paranoid? Tror ikke det finnes en mindre hjemsøkt leilighet i hele Kristiansand. <3 Jaja, hun får bare ligge og snorke til langt utpå dagen, for det eneste som står på planen denne lørdagen er en bytur sent i kveld. Var det flere som fikk med seg idol finalen i går? Hvem heide dere på? Jeg heier alltid på jentene, så nå som Chinnok ikke lengre var med, hadde jeg i grunn ingen formening om hvem som måtte vinne. -Men de var jammen flinke begge to! Cathrine og jeg storkoste oss med syngingen, tacospising, og julekaker!

En perfekt fredagskveld! I dag er det vel Lucia dagen? Noen som allerede er i gang med bakingen av lussekatter? Oppskriften på de jeg bakte i fjor finner dere HER, om dere enda ikke har fått satt i gang. <3 Ha en super lørdag så lenge dere, så skrives vi mer senere!

9 kommentarer
    1. syyykt brune! solarium eller selvbruning? vil gjerne ha noen tips i såfall 🙂 hehe. ha en super helg videre! Liker bloggen din veldig godt 🙂

    2. Hvordan blir bloggen din året 2015 med United Bloggers tror du? Så på ei nettside at du skulle være med i stabelen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg