En etterlengtet blogglunch!

Har dere sett noe så gigantisk? Altså… Herregud for et rekesmørbrød! Det var bare helt enormt. Haha! Møtet med Geir gikk fint. Jeg brukte litt for lang tid på hårkrøllingen denne morgenen og mistet derfor bussen, men Geir kjefter jo ikke av den grunn. Han er bare glad jeg kommer han, om det så blir 20 minutter for sent! Så lenge han får banket litt vett inn i hodet mitt, så er han fornøyd! Da klokken nærmet seg 13.00 var det tid for lunch, og da møtte jeg Kristina på en av de ytterst få restaurantene ingen av oss hadde prøvd før! “Tilstedet, mat og mer”. Det er et spisested midt i sentrum som selger en hau av grønn, økologisk mat. Superdeilig! Jeg tok en økologisk kakao med hjemmelaget sjokolade, og Kristina kjørte ingefærshot som forrett. Elsker når jeg oppdager gode, nye restauranter.

Vi har jo ikke akkurat en overflod av dem i Kristiansand! Kristina er bare hysterisk. Jeg har ledd så mye i dag. Fy søren. Når man ikke har sett hverandre på et halvt år så blir det fort litt å fortelle om! Servitøren kom bort for å ta bestillingen vår gang på gang, men ikke engang den tredje turen hadde vi så mye som rukket å åpne menyen. Det gikk i ett, og den ene historien ramlet inn etter den andre mens vi kvalte oss i latter. Ah, jeg kan nesten ikke vente med å se dette herlige, herlige vesenet igjen. <3

Sånn går nå datingsamtalene…

Kristina: Jeg laget meg tinder!
Marthe: Oi, har du ikke hatt det før?
Kristina: Nei… Men så begynte folk å skrive til meg!
Marthe: ……..
Kristina: Så jeg slettet den igjen.

Kristina: Det var en på tinder som spurte om å ta en kaffe!
Marthe: Ja gjorde dere det da?
Kristina: NEI! Jeg skrev “Jeg kjenner deg jo ikke?”.
Marthe: ………..

Jeg vet ikke med dere, men jeg ler så jeg griner av denne dama. Kristina er definisjonen på helskjønn. <3

Har dere sett så fancy? Jeg måtte legge sjokoladen i melken selv! *Små gleder*
Hehe, håper dere har hatt en like bra mandag. Nå skal juletreet i hus. HURRA!

21 kommentarer

Siste innlegg