Cafè Chocolat – Amsterdam

Hei og hopp dere! Nå skriver jeg fra Amsterdam! Jonas og jeg sitter på Cafè Chocolat og koser oss med kaffe og sjokolademoussè. Mmm! Av alle flyplasser jeg har vært på så er Amsterdam favoritten, kun pga denne fantastiske sjokoladekafèen. Bare se så fancy! Jeg har knipset bilder av den før, men hvem blir vel lei av å se på sjokolade? Jeg kunne sikkert stått og stirret på de ulike moussèvariantene i timesvis.

 
 

Marthe: Ta med deg litt sukker!
Jonas: Hva skal du med sukker?
Marthe: Helle det over sjokolademoussèen. Den er sikkert sterk!
Jonas: Herregud Marthe.. Hvem gjør sånn? 

Det gjør jeg! -Og jeg hadde helt riktig. Sjokolademoussèen var litt i det sterkeste laget for min tunge. Litt sukker gjorde susen! Hehe. Herlighet, se på disse lekre dessertvariantene da..

Nå skal vi kose oss i et par timer til og så splittes superparet! Vi skal nemlig ta ulike fly videre til Malaga. Håper jeg klarer å oppdatere dere enda en gang mens jeg venter på Jonas på flyplassen i Malaga. Hvis ikke så vet dere årsaken.. Vi er på reisefot i hele dag og ankommer ikke destinasjonen før sent i kveld.

23 kommentarer

Siste innlegg