En førstegangsopplevelse

 

God mandag alle sammen! Klare for en ny, sprek uke? Det er ihvertfall jeg. Jeg skal straks av gårde på butikken og handle inn til en forhåpentligvis deilig middagsoppskrift. Blir det så bra som jeg håper, så skal dere selvfølgelig få oppskriften på bloggen i løpet av dagen.

-Men først litt bilder fra søndagen vår! Jason ble med på båttur for første gang i hans liv, og det var bare så herlig å se reaksjonen hans. Litt skeptisk i begynnelsen, men så kom han seg. Tror han koste seg glugg uhjel etterhvert som han skjønte at ingen skulle kaste han på havet. Hehe. Da fiskebøtta begynte å fylle seg med sprellende fisk, hang Jason over den og sang en siste dødssang.. For et syn.

LITT skeptisk til å begynne med..

 

Ble bare enda mer lysten på hund jeg nå..

20 kommentarer
    1. Hei Marthe!
      Vil bare si det er veldig kjekt å lese bloggen din! Du virker som en fantastisk jente 🙂 Jeg bare lurte på en ting, om du har permanent extensions i håret nå? Kan du snakke litt om dine erfaringer med det, fornøyd/ikke fornøyd osv..? 🙂

    2. Blir glad bare ved og se på bildene! Du har en utrolig fin blogg Marthe:) Håper du får en fin sommer og koser deg videre!

    3. Du vet vel at hunder skal ha på seg reddningsvest i båt slik som mennesker skal? Dette synes jeg ikke er særlig å se Marthe:/ tenk om dere hadde gått på et skjær, ikke alle klarer å holde seg flytende i vann selv om de kan svømme da mange får panikk.. Noe å huske til neste gang
      Gleder meg til oppskrift!:)

    4. Lena Linnèa: Tusen takk for det Lena, og i like måte! Jeg vet dessverre ikke hvilken rase Jason er. Jeg tror han er en god blanding. Han er adoptert fra Budapest og har ikke hatt noen god start på livet. <3

    5. Birgitte: Heisann Birgitte! Å så hyggelig å høre at du liker å lese bloggen 🙂 For en herlig kommentar. <3 Jeg har hatt keratin extenitons tidligere i vår og har skrevet en del om mine erfaringer rundt dette her: http://martheborge.blogg.no/1360917302_15022013.html og her: http://martheborge.blogg.no/1367256437_no_more_keratin_exten.html Du finner også før og etterbilder i disse innleggene. Håper du finner det du lurer på. Ellers må du selvfølgelig bare spørre i vei 🙂

    6. Haha, Felix hopper alltid opp med labbene på kanten av båten og begynner å klatre på meg for å ligge med magen på kanten sånn at han neten ligger å vipper 😛 Men bading hater han! En gang vi var på holmetur mista jeg den ene skoen i vannet (en sånn flipp flopp) så den fløyt jo vekk fra land. Og da hoppet Felix uti vannet og henta skoen, svømte tilbake til land og slapp den ned rett foran beina mine! Aldri sett noe skjønnere 😉

    7. så nydlig han er! Har veldig lyst på hund selv jeg ..
      Men hvor er gensern din fra, den var dødskul? *_*
      Elsker forresten bloggen din, du er virkelig kjempeflink til å skrive, i tillegg til at du er en inspirasjonskilde når det kommer til mote! Keep it up!

    8. Åh, Jason er dritsøt! Heldig som får passe han 🙂 Og nydelige, nydelige deg. Ikke alle som ser så fin ut som deg på båttur!! Dødsfin genser også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg