No more keratin extentions

Har dere lagt merke til at jeg har fått kort hår igjen? Noen som har savnet det lange, tykke håret mitt de siste ukene? Det er faktisk halvannen uke siden jeg dro ut de aller siste keratinfestene. Det er *fyfy* å dra ut keratinfestene selv, men etter over to måneder med litt VEL mye kuring og balsam, var festene blitt så myke at jeg bare kunne dra dem ut med fingrene. På bildet over her, kan dere se hvordan håret mitt så ut før jeg tok i keratinextentions og hvordan det ser ut i dag. Keratinfestene har revet av mine ujevne og mest slitte tupper, men jeg har enda en god del igjen. Dette skal bort denne uken! Jeg har verken klippet eller farget håret mitt på tre måneder, så nå er det på høy tid med en forandring.

Jeg kommer til å… Hold dere fast.. Klippe bobb! Rett og slett for å få bort absolutt ALT av slitte tupper før jeg vil gi håret noen freshe, nye striper. Kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg til å være dritlei kort hår etter bare et par dager, så et sett clip on extentions skal ligge tilgjengelig hjemme på kommoden.

 

Jeg ville egentlig ikke legge ut et “etter” bilde hvor håret mitt er så vanvittig falmet og stygt i fargen, men nå gjør jeg det likevel. Jeg skal altså få orden på dette trollhode så fort jeg er tilbake i Kristiansand!

Kanskje jeg blir seende slik ut når uken er omme?

42 kommentarer

Siste innlegg