Dagen i et bildedryss

Jonas, pappa Lars og jeg har tatt årets første bad i 13,6 grader! Det var bare fantastisk forfriskende… *kremt* etterpå. Pingla som jeg er, måtte gå stigen ned mens guttene hoppet rett fra båten. Så ble det både padling i kajak, mer soling, jacuzzibading og grilling i kveldssolen. For en dag. Jeg har gjort så mye at jeg føler denne søndagen har vært en hel uke. Dagen i et bildedryss får dere under her.

Se den kjekkasen da! Han er til å spise opp.

Fra 13 grader i sjøen til 38 grader i jacuzzi… 

 

Det er vel ikke bare jeg som får sommerstemning av disse bildene? I dag har det rett og slett vært sydenvarme i Kristiansand. Jeg har vært så heldig å få en smakebit på Thailandvarmen jeg.

56 kommentarer
    1. Jeg må innrømme at jeg blir veldig sjamørt av Jonas!! Du er heldig Marthe, som har en så god kjæreste, virker som en utrolig flott dag! 🙂

    2. Oioi, virket som en utrolig fin dag i godt selskap! Håper dere koste dere så mye som det så ut som 🙂 Får litt lyst til å spørre: Hva er det Jonas har tatovering av midt på ryggen? O.o

    3. 13 grader hørtes veldig deilig ut iforhold til de nesten 4 gradene jeg bada i i helgen… det var bare smeltevann! litt kaldt bare 🙂

    4. Nååååh… Det så ut som dere har hatt en fantastisk fin dag 😉 Bade nå er litt for tidlig for min del, hehe… Men det var nok forfriskende ja. Masse fine bilder 😉

    5. Hei!
      Jeg pleier vanligvis ikke å legge igjen kommentarer på blogger, men siden jeg nå har lest denne bloggen i snart over et halvt år, er det vel på tide 🙂
      Jeg er en 15, snart 16 år gammel jente, og jeg leser (som regel) alle bloggene på topplisten. Men, hvis jeg bare har tid til å lese en, så klikker jeg meg alltid inn på din. Din er virkelig, virkelig min favorittblogg. Den er helt fantastisk! Som en tenåringsjente trenger jeg selvfølgelig inspirasjon til antrekk, eller kanskje til og med mat, og det får jeg alltid på bloggen din.
      Vel, hele meningen med kommentaren, var å fortelle deg hvor herlig bloggen din er, og at jeg håper den holder seg oppe lenge!
      Vet ikke om dette se noe å si for deg, du får sikkert mange slike kommentarer, men.. Haha, jaja!

    6. Hei 🙂 Jeg vet du ikke svarer på spørsmål om moren din, men jeg lurer på en ting: Du og Jonas bor i Kristiansand, er det langt unna der du bodde før? Og bor familien din i Stavanger? Blir litt forvirret hehe 🙂

    7. Hei Marte! Kan ikke du skrive ett innlegg om hvordan å forberede sin egen loppis bloppis med klær som du og Kristina hadde? Dere var jo så flinke! Skal snart ha det selv med ei venninne i garasjen, men syntes det er litt vanskelig med forberedning. Oppheng av hverandres klær, hvordan henge prisen osv 🙂

    8. veninna mi tok også et bad idag, mens jeg klarte kun å dyppe tærne.. altfor kaldt i sjøen nå for tiden selvom sola steker.. men ååh, hørtes ut som du hadde hatt en helt fantastisk dag og fått gjort så utrolig mye gøy. dager der man får gjort så mye som man gjør på en uke ellers er herlig 😀 for en kjekkas av en gutt du har, liker han ekstra godt når han er united fan, hihi!

    9. sommerstemning! åhh!
      så fin kropp du har! er det sant at du har tatt sånn “fryse opperasjon” (vet ikke helt hva det heter). Sånn at du fryser bort fett, slik at det forsvinner gradvis?
      Om du har gjort det, kan du skrive litt om det på bloggen ?? ;DD
      elsker bloggen din forresten! <3<3

    10. Så Fine bilder! Jeg vil også ha sol! Her i trøndelag er det ikke så fint enda… Håper det kommer seg snart! 🙂
      Har vært fast leser lenge nå men aldri kommenyert før.
      Men jeg har et spørsmål til deg, det har ikke noe med dette innlegget å gjøre men spør i vei likevell 🙂
      Jeg lurte på når du går i kjoler og topper med bar rygg, går du uten BH eller bruker du noe annet? 🙂
      Synes det er så fint med bar rygg uten at BH stroppen skal vises.
      Men samtidig synes jeg det er litt ubehagelig å gå uten. Hehe.
      Håper på svar 🙂

    11. Hei !Jeg har en ukens blogg nå 🙂 Plis meld deg på jeg er helt sikker på at du kommer til å vinne hvis du melder deg på! Jeg er en som tok bilde med deg en gang, og var med en stor kjeng på senteret en gang da du jobbet. Jeg har en vero moda kave-konvolytt med underskriften din på. Jeg er stor fan!! PLIS meld deg på!

    12. Du fortalte meg om noen kamerainnstillinger tidligere, og nevnte noe om en solknapp elns, hva er det og hvor finner jeg den på kamera?:p

    13. Hei søta! Har lest bloggen din lenge! Lurte på en ting.. Er du aldri sammen med moren din? Leser aldri noe om henne etter at du flyttet med Jonas..? Ha en fin dag:)

    14. Camilla: På mitt Nikon D 3000 så ligger det en knapp på skjermen som viser hvilket vær kamera er stilt inn på. Som regel så står denne på auto, men jeg må ha den på solinstillingen når jeg skal ta antrekksbilder i sol 🙂 Den ligger altså i menyen på skjermen. Under der man kan stille på ISO. <3

    15. Guro: Heisann Guro. Så hyggelig med en kommentar fra deg 🙂 Angående spørsmålet ditt så bruker jeg som regel ingenting når jeg går med klær som har bar rygg. Hadde jeg hatt en stroppebh uten verken stropper eller feste bak så ville jeg ha brukt det, men det har jeg ikke. Jeg har prøvd noen av dem, men jeg tror ikke min størrelse eksisterer i slike. Derfor har jeg gått til innkjøp av en liten “nippelcover” fra Lindex som bare klistres på brystene. Så slipper du å gå rundt og bekymre deg for å fryse og dermed vise alt. Hehe! Synes du det er ubehagelig å gå uten bh så ville jeg gått til innkjøp av disse “koppene” som bare klistres på som stroppeløse bher. De selges blant annet på Nelly, Lindex og Cubus. 🙂 Jeg tror det er det aller beste alternativet om de har størrelsen din. 🙂

    16. Ida Marie: Heisann Ida Marie! Ønsker ditt er notert ned sammen med litt andre, nye leserønsker. 🙂 Jeg skal se hva jeg får til! Kristina og jeg kommer mest sannsynlig til å ha et nytt klessalg i slutten av sommeren og da vil vi gjerne forbedre oss selv! 🙂

    17. Cecilie: Hei Cecilie. Åh, nå ble jeg glad. Tusen tusen takk for en fantastisk kommentar. Veldig hyggelig at du endelig bestemte deg for å legge igjen en tilbakemelding med litt gode, oppmuntrende ord. Slikt settes endelig stor pris på. Det er jo disse herlige kommentarene som motiverer mest 😀 Tusen takk! Jeg håpe du forsetter å følge meg i lange tider fremover, for jeg har ingen planer om å gi meg med det første. 🙂 Stor klem fra meg.

    18. Hei Marthe.
      Kan du få det bilde av meg lagt over på min side på Facebook. Det hadde vært gøy , jeg gaper så de kan se hva jeg har spist , men det var jo godt også ..klem mormor .

    19. Åå Marthe, du er virkelig den peneste jenta jeg vet om! Hadde gitt alt for og sett ut som deg altså, og den kroppen din..SYKT! 🙂

    20. herligfred for en sommerstemning!! Jeg lå på brygga hele dagen nede ved sjøen og stekte! hadde også noen bad, men hos oss var det bare 11 grader. kaldt men forfriskendes 😀 så ut som dere hadde en heerlig dag!

    21. hei marthe! kjempefine bilder:) kunne du kanskje hatt en spørsmålsrunde med deg og jonas igjen? elsker bloggen din! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg