Inspo – 17 mai frisyren


Hei og god morgen! Etter formiddag må jeg vel si nå. Tenk nå er det 16 mai og bare en dag igjen til bunaden skal på! Jeg skulle egentlig bake 17 mai kake og komme med tidenes kakeoppskrift i dag, men ettersom Jonas har bilen med på jobb så sitter jeg litt fast. Hehe, sånn er det å bo på landet!  

-Men det jeg KAN gjøre er å komme med litt frisyretips til den store dagen! Håper dette blir til inspirasjon for noen av dere ihvertfall. Jeg har plukket ut litt bilder fra mine siste favoritt-hårinnlegg til dere denne morgenen. Forhåpentligvis blir en av disse variantene en lesers 17 mai frisyre i år! Hihi. *Lov å håpe*. Dere kan ihvertfall ikke skylde på at dere ikke får det til, for DET gjør dere.

 

 

 

 

Klikk på bildene for å komme til innlegget hvor frisyren er vist med steg for steg bilder.
Ønsker dere en fantastisk 16 mai. Jeg drar fra jobb og rett på fest i kveld!

23 kommentarer

Siste innlegg