Slik får du frisyren!


Denne frisyren så jeg for første gang på min kjære “kusine” Karoline. Jeg syntes det var så genialt at jeg bare var nødt til å tipse dere videre. Noen har kanskje oppdaget denne frisyren for lenge siden. Kanskje det bare er jeg som henger langt etter? Her kommer ihvertfall et lite bildedryss med steg for steg..


1. Start med å krølle! Jeg bruker bare en helt vanlig tynn krøllstav og krøller kun nederste del av håret.


2. Ta to deler hår som på bildet over og tvinn det. 


4. Legg det bak. Det må være langt nok til å kunne knytes knute på.


5. Knytt en helt vanlig knute på håret.


6. Og fest den ene delen med en spenne. Skjul den så godt som mulig. Andre hårdel kan henge fritt.


7. Ta en ny hårdel på hver side, dra bak igjen og knutt enda en knute under den første.


8. Her har jeg gjort det tre ganger. Fest den siste på samme måte, men med spenne på begge sider.

RESULTAT..

Hva synes dere?
Alle kommentarer blir besvart i morgen tidlig!

61 kommentarer

Siste innlegg