Antrekk – 260213

 

Tjohei! Har dere en fin dag så langt? Her i sør har vi fått strålende sol nok en dag! Nesten så jeg tror påsken er her. SÅ herlig. Jeg skal på jobb i dag, og der blir jeg faktisk helt til i natt!

Jeg skal nemlig kose meg med varetelling, fine ansatte og pizza etter at butikken er stengt. Jeg tror ingen gleder seg mer til varetellinger enn det vi på Vero Moda gjør. Kanskje tar jeg med pysjen også, for å gjøre hele varetellingen til et slags slumber party! Hihi, her snakker vi drømmejobb.. 


Shorts og belte fra Gina Tricot, Genser fra Vero Moda, Jakke fra Bikbok, Sko fra Nelly



Nå må dere ha en fin dag! Jeg har også et forhåndsskrevet innlegg på lur til senere..
Alle tilbakemeldinger vil bli besvart i morgen tidlig!

48 kommentarer
    1. Jobber du virkelig så mange timer i de skoene? Kan umulig være bra for føttene!
      Liker bloggen din og blir veldig inspirert av ting du finner på og gjør med diverse 🙂

    2. aah så deilig å ha en jobb man trives i, da kan man nok jobbe uten å kjede seg 😀 du er blitt dødsflink til å dele antrekk, and i love it 🙂 er alltid noe fint og nytt hver dag, det som er så gøy. kos deg masse på jobb, fineste marthe, og så får vi håpe sola holder – dette her er bare deilig<3

    3. åhh, det er det fineste antrekket jeg har sett deg med på veldig lenge!! Elsker shorts sammen med en fin genser/topp 😀

    4. Veldig fint antrekk! 🙂 men er ikke shortsen fra h&m? Har en som et helt lik derifra men kan jo være at de har solgt samme.

    5. Åå, jeg bare elsker stilen din!
      Kan ikke få nok av den, og du er et så utrolig stort forbilde både for klær og mote og ikke minst blogging! Elsker bloggen din Marthe!

    6. Så fint antrekk! Gøy med en skikkelig strikkagenser oppi shorts! Kos deg på varetelling, er veldig inspirerende at du er så oppriktig glad og engasjert i det du driver med 🙂

    7. nydelig! du fortsetter å imponere meg med nye måter å style et outfit på, og er nok en gang positivt overrasket! stå på videre Marthe!;)

    8. Hei, Marthe!
      Jeg har akkurat selv fått meg jobb i en kleesbutikk og lurte på om du, som jobber hso Vero Moda, hadde noen tips til en nybegynner?

    9. Heii! Vi digger bloggen din! Den er sykt bra!<3 Og du har så mange fine antrekk! Blir inspirert av deg vær dag!<3 Er inne mange ganger om dagen for å lese bloggen din!

    10. Syyykt kult antrekk!!❤
      Jeg bare har noen spørsmål: du vet den kalenderen du lagde til jul til besteforeldrene dine, en sånn kalender er den bare å få kjøpt på elite fot, eller vet du om det er andre steder man kan kjøpe den også??
      Tror du kan lage et eget innlegg om hvordan du lagde den, litt nærmere sånn akkurat hvordan du gjorde det?? ( hvis du har lagd innlegg om det, kan du vise meg link) eller ihvertfall svare på kommentaren og forklare NØYE hvordan du gjorde det??
      Synes den var så fin og kreativ og har tenkt til å lage en sånn til besteforeldrene mine nå i vinterferien, kjempefint hvis du kan svare meg!<3
      Klæm fast bloggleser❤

    11. mathilde: Tusen takk Mathilde! Jeg skal sjekke mailboksen med det samme! 🙂

      Inga Olin: Å <3 Tusen takk for det 😀

      Ingrid<3: Hei Ingrid! Det er mange måter å lage en slik hjemmelaget kalender på. Du kan velge å lage en enkel kalender bare av bilder og litt klistermerker eller du kan gjøre som meg og bare bruke alt du kommer over. Jeg limte silkebånd rundt bildene i alle farger, jeg brukte klister i alle varianter. Så brukte jeg bokstaver og lagde ord rundt bildene. Det er bare fantasien som kan stoppe deg! :-) Du kan jo se på bildene i dette innlegget for litt inspirasjon: http://martheborge.blogg.no/1356520574_noe_fint_og_hjemmelag.html Jeg tok i bruk både fargerike glidelåser, fancy ark i alle mulige farger og blondebånd i ulike størrelser. Alt dette får du kjøpt på Panduro 🙂 Masse lykke til!

      Stine og Kamilla: SÅ hyggelig å høre 😀 Tusen takk!

      Linn: Hei Linn! Bare vær positiv! Smil og vær behjelpelig. Er du åpen for å lære så lærer du deg alt veldig fort. Er det mye nytt å sette seg inn i så er det lurt å notere litt ned underveis som du lærer nye ting. Papirene kan du ta med hjem og lese på så slipper du å stille de samme spørsmålene til sjefen hver gang du skal på jobb. 🙂 Det gjorde nemlig jeg! Hehe. Masse lykke til i ny jobb Linn 😀

      Stine: Ja det kan jeg gjøre! Jeg har laget et lignende innlegg før under “marthe tipser” kategorien, men jeg har noen flere tips på lur 😀

      Camilla: Ja vi gjør det begge to, men ikke så ofte. Heldigvis! 🙂

      Sarah: Åå dette så jeg ikke før nå! Måtte selvfølgelig legge igjen en kommentar på bloggen hennes. SÅ hyggelig! 😀

      anonym: Det tror jeg dessverre ikke! Jeg kjøpte den i fjor høst på 50% ser du. Men kanskje de får inn igjen noe lignende! Ofte så får butikkene inn de samme varene år etter år. 🙂

      Katrine: Ja den er fra Bikbok og ble kjøpt i fjor høst på 50%. Tror dessverre ikke de har den inne i dag, men kanskje får de inn noe lignende igjen i år! 🙂

      Victoria: Tusen takk Victoria! Det er Jonas 😀 Han er blitt så flink!

      anonym: Åja! Den er helt sikkert fra H&M. Det er så lenge siden jeg har brukt den at jeg var litt usikker, men den er fra h&m ja! 🙂 Helt riktig! <3

      Silje: Nei jeg bytter alltid til noen lave sko før jobb. Kan ikke jobbe i slike hæler. Da ødelegger jeg meg selv! Hehe 🙂

      Tusen tusen takk for alle gode kommentarer! Dere er helt fantastiske 😀 Jeg får ikke takket nok for alle disse gode ordene dere legger igjen. <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg