Noe fint og hjemmelaget


Her kommer resultatet av den ferdig lagde kalenderen til bestemor og bestefar. De ble kjempeglade som alltid! Jeg har lagt hele sjela mi i den, så resultatet ble faktisk enda litt bedre enn i fjor! Alt utstyret jeg har brukt er stort sett kjøpt på Panduro Hobbybutikk. Ellers fikk jeg også brukt masse dill av silkebånd, knapper og glidelåser som jeg fikk fra farmors loft for en stund tilbake. Her kommer alt godt med! Det er bare å bruke fantasien. På bursdagsmånedene til bestemor og bestefar la jeg igjen en konvolutt med litt flakslodd og noen gavekort. Dette får de selvfølgelig ikke lov til å gjøre noe med før de fyller år.



 

Flere som har laget en hjemmelaget kalender i år?
Har dere lyst til å lage en nå, så håper jeg dere har litt inspirasjon her!

35 kommentarer
    1. så utrolig flink og fantasifull du er! jeg lager scrapbookalbum som tradisjonell julegave til noen jeg kjenner hvert år, med bilder og minner fra året som har gått 🙂 det er så koselig å sitte å pusle med! kalenderen din ble jo kjempefin, tipper de ble glade for å få den ja 🙂

    2. Åh i all verden du er flink! Tar du bare å kjøper en helt vanlig kalender og limer/klipper/ordner der det allerede er bilde når du kjøper den?
      Har du foressten kommet noe lengere med fotoalbumet til deg og jonas?

    3. Så utrolig fin kalenderen ble!! 🙂 Jeg skal prøve sånn neste år, håper jeg klarer å lage like fin da!

    4. åå, så utrolig fin den var! hjemmelagde gaver er virkelig noe av det beste å gi, folk blir så utrolig glade for det 🙂 skjønner godt at besteforeldrene dine ble glade, kalenderen var jo virkelig dødsfin og man kan se du har brukt mye tid! nå fikk jeg hvertfall en hel haug med inspirasjon til hvis jeg skal lage kalender 😀

    5. Den var sykt fin! Så flink du er! Jeg elsker å være kreativ, så slike ting som det her er midt i blinken for meg! Jeg har drevet en del med scrapbooking og kort! Nå fikk jeg også veldig lyst til å lage en kalender til noen! Takk for inspirasjonen!

    6. Hva heter besteforeldrene dine? 🙂 ser ut som at du har koset deg kjempe masse i julen, når reiser du hjem igjen? Fortsatt God Jul til deg Marthe!

    7. Så utrolig fin den ble! Kan tenke meg de er takknemmelige for den. Jeg ga mamma og pappa en kalender også, med egenfotograferte bilder laget i iPhoto, men det er jo langt fra så personlig og kreativt som dette! Flinka 😀

    8. Tror flaxlodd har en utgangsdato? altså, hvis de skraper og vinner i juni kan det være fristen har gått ut slik at de ikke får noe uansett? er litt usikker, men tror det var sånn før i alle fall. Tenkte i alle fall jeg skulle si ifra så du kan sjekke det, litt kjedelig om det er sånn..

    9. Kjempefin gave!:) nå fikk jeg skikkelig lyst til å lage en til mormoren og morfaren min!!:) så jeg lurte på om du kunne forklare litt nøyere hvordan du lagde den,for jeg skjønner ikke helt alt.. Kjøpte du en vanlig kalender også pyntet du den elr? Supert hvis du kan lage et lite innlegg om dette elr ihvertfall svare meg<3 Synes du har blogget veldig bra i det siste

    10. Så kleint å gi bort en så selvsentrert kalender til besteforeldre!?!
      Med outfit og duckface-bilder av seg selv over det hele.
      Jaja hver sin smak..

    11. Tuva: Jeg kjøpte kalenderen helt blank og printet ut mange bilder fra hele 2012. Så gikk jeg på Panduro og kjøpte masse masse masse dilldall. Tråer, sløyfer, knapper, lim, saks, perler og alt mulig som kunne brukes som pynt til kalenderen. SÅ var det bare å starte. Velge ut noen vinterbilder til januar og pynte med snøkrystaller og lignende. Skrive januar med klisterbokstaver osv.. Så fortsetter du bare til kalenderen er full av bilder og kreative ting! 😀 Kjempemorro å holde på med <3
      Verona: Noen som har en dårlig dag? Hehe. Lei for å høre at du ikke har besteforeldre som ønsker en hjemmelaget kalender full av bilder både av deg og dine nærmeste. 🙂 Det har heldigvis jeg!
      Emilie: De heter Ragnhild og Per. Så jeg har satt en R og en P på konvoluttene med bursdagsgavene i 😀 Hihi!
      anonym: Jeg ordner alt selv. Kalenderen er helt blank når jeg kjøper den på Elite Foto 🙂 Det er jo det som er morro 😀
      Tusen takk alle sammen! Bestemor og bestefar ble kjempeglade som alltid 🙂 De har fått en slik kalender hvert jul helt siden år 2000. Kalenderen kjøper jeg alltid hos Elite Foto 🙂

    12. SÅ utrolig fin den ble!! Kan ikke tenke hvor glade de ble 😀 Synes det er så koselig av deg å lage en så personlig gave som du legger sjela di så mye i! Lagde ikke i år, men tenker dette er en kjempefin gave til mamma neste år. Tusen takk for inspirasjon!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg