Påminnelse om stor vinnersjanse!

Jeg vil bare minne dere på konkurransen Visa arrangerer nå, hvor man kan vinne pakketur for to til De Olympiske Leker 2012! Jeg skrev et innlegg om denne konkurransen >HER< for en stund tilbake. Jeg har siden den gang fått mange hyggelige tilbakemeldinger fra flere lesere som har vunnet både det ene og det andre! Faktisk så har en av mine lesere vært så heldige å vunnet en av OL pakketurene til verdi hele 50 000 kroner! Denne premien deles ut ukentlig, så her har flere muligheten. Jeg vet også at flere av leserne mine allerede har vunnet et visa gavekort hver til verdi 2500kr.

Noen spurte meg om dette var en spøk, men nei.. Står det at du har vunnet, så har du vunnet 2500kr! Slike gavekort deles ut hver eneste dag og man kan delta fem ganger daglig. Vinnersjansen er stor, så kom igjen dere! Det eneste man behøver å gjøre for å være med er å fylle inn navn og mail i >DETTE< skjemaet. Så fort det er gjort og reglene er godtatt så får man vite om man har vunnet noe eller ikke. Vinner dere ikke første gang så husk på at dere har fire sjanser til.

Man kan delta hver dag frem til 20 mai!
Delta >HER<

– Marthe <3 

                    Annonse

13 kommentarer

Siste innlegg