Vinn pakketur for 2 til De Olympiske Leker!

Visa arrangerer nå en kampanje hvor man kan vinne pakketur for to til De Olympiske Leker 2012! Disse reisene har verdi intet mindre enn 50 000 kroner og man kan delta i konkurransen hele fem ganger daglig. Ikke bare trekkes ukentlig en vinner som stikker av med pakketur for to til OL. Ånei! Visa deler også hver eneste dag ut visakort til verdi 2500kr. Juhuu! Tenk, 2500kr deles ut HVER eneste dag!

Det er ihvertfall ingen tvil om at jeg skal delta. Det eneste man behøver å gjøre for å være med er å fylle inn navn og mail i >DETTE< skjemaet. Så fort det er gjort og reglene er godtatt så får man vite om man har vunnet noe eller ikke. Vinner dere ikke første gang så husk på at dere har fire sjanser til.

Blir jeg en av de heldige som får dra til London, så håper jeg at jeg får se ridning, volleyball og turning på høyt nivå! Åh, det ville vært så GØY. Også i London da dere.. Nei nå skal jeg delta for harde livet!

Man kan delta hver dag frem til 20 mai!
Delta >HER<

– Marthe <3

               Annonse   

15 kommentarer

Siste innlegg