Tid for ny runde tannbleking!

Da var det tid for å kjøre i gang med en ny tannblekings behandling for min del! Jeg bleker tennene mine to ganger i året og nå er det rundt seks måneder siden sist. Tannblekingen jeg bruker har jeg anbefalt dere før. Merket heter The white one, og all informasjon om dette finner dere i et tidligere skrevet innlegg HER. Jeg har også laget en video hvor jeg viser hvordan tannblekingen påføres HER.


Slik ser tannblekingen ut og koster 299kr HER.


Jeg bruker strong. Det finnes også en sensitiv til 199kr, men den har jeg ikke testet.



www.thewhiteone.se har også kommet med en ny tannblekingskrem som er veldig fin å bruke sammen med tannblekingen i samme merke. Når du har oppnådd ønsket resultat, hjelper denne å bevare fargen så tennene holdes fine lengst mulig. Ja så lukter den FRESHT! Denne koster 125 kr HER.  

Hørt om denne tannblekingen før?

– Marthe <3 

       Annonse

22 kommentarer
    1. Jeg har hørt at hjemmetannbleking ikke er bra, fordi det er skadelig på tennene. Tror du det stemmer?:/ Har hatt veldig lyst til å teste, men har på en måte ikke tørt.

    2. julviny: Det finnes nok mange skumle hjemmetannblekings merker som ikke er bra for tennene, men jeg har gått på denne i halvannet år nå uten å få noe som helst skade. Jeg har også prøvd en tannbleking fra USA. Det var denne jeg brukte før jeg fant the white one. Denne fikk jeg heller ingen skade av. Men jeg tror det kommer litt ann på tennene også. Har man tynnere, mer slitte tenner så tror jeg det sliter uansett om du tar hjemmebleking eller gjør det proffesjonelt hos tannlegen. 🙂

    3. Hadde vært kult om du hadde en konkurranse om å vinne denne. For det er utrolig mange som har lyst til å teste det ut, men ikke har råd til det. 300 kroner til tannbleking har hvertfall ikke jeg råd til..
      Men velkommen hjem! 😀

    4. Jeg bruker denne tannblekingen, eller brukte, men sluttet fordi den etset noe utrolig på tannkjøttet mitt. Jeg kjente at det ble svakere i tillegg til at det begynte å blø av ingenting. Og nei, det var ikke på grunn av tannkjøttbetennelse. Moren min har jobbet som tannpleier, og hun var ganske sikker på at det var på grunn av tannblekingen. Men det kan selvfølgelig være individuelt hva man tåler og ikke 🙂 Men neste gang tror jeg at jeg skal prøve no annet 😉

    5. Regine: Nei jeg har aldri opplevd ising, men jeg har ikke ising om jeg har hull heller jeg. Det iser nok om du har tynne tenner, gjerne spesielt fortenner men jeg tror ikke det heller er farlig. Har man superdårlige tenner så tror jeg ikke at jeg ville eksperimentert med noe tannbleking 🙂
      Eiass: Det kommer 😀 Jeg har delt ut noen av dem tidligere også, men det er en ny konkurranse i vente! <3

    6. Jeg har aldri prøvd tannbleking før. Har brukt disse tannkremene som liksom skal gjøre tennene hvitere, men jeg tror ikke det funker altså, hehe. Men dette var jo ganske billig, så hvorfor ikke prøve 🙂 har aldri hatt hull i tennene før, eller annen skade, så satser på at tennene mine tåler dette også 🙂

    7. Jeg prøvde denne tannblekingen for ca et halvt år siden, og det resulterte til å begynne med at jeg fikk hvite tenner og jeg var strålende fornøyd. Men etter å brukt den kun halve kuren måtte jeg stoppe, fordi tannkjøttet mitt etset bort, og det var ikke mye godt, eller fint.. Også etter et par uker ble også tennene mine bare gulere og gulere.. Nå, etter at jeg stoppet har jeg fortsatt veldig ruglete/skadet tannkjøtt og gulere tenner enn det jeg hadde da jeg startet.. Så du burde skrive en kort setning om risikoen også, det er et sterkt middel, og for noen kan det være for sterkt..

    8. Heihei Marthe!
      Jeg vurderer å kjøpe den typen tannbleking, men tenkte da å kjøpe den sensitive (for at det skal skade minst mulig på tennene). Men det jeg lurte på, var om den “tuba” holder til flere tannblekinger, i så fall hvor mange cirka? Tar du bare på tennene som synes foran, eller tar du på alle? Hehe 🙂

    9. Kan du legge ut en liste med dine favoritt sanger? rolige sanger og kanskje noe treningssanger? helst ikke en spotify-liste. Ha en fin dag Marthe. Jeg digger bloggen din 😀

    10. Har aldri prøvd å bleke tennene,men har veldig lyst pga.at jeg har alltid hatt gulaktige tenner…,men jeg er ekstremt alergisk mot alt mulig så jeg vet ikke om jeg tør…tåler ikke parfyme f.eks.hverken i kremer eller shampoo eller vaskemidler osv…tror du det er stor risiko da? 😮

    11. Hei Marthe! Jeg lurer på en ting.. Dette er jo et svenskt merke (?) og jeg lurer på om det kommer fraktgebyr og toll i tillegg så lenge den blir sendt fra et annet land?
      Ha en flott dag videre!

    12. De fra den nettsiden svindler meg! Jeg er utrolig forbannet! Jeg bestilte en gang i sommer, og de sender regninger enda og de gidder ikke gjøre noe med det.. Så jeg vil IKKE anbefale å bestille derfra, selvom tannblekningen er rå bra.

    13. Bestilte selv for 2 uker siden men har enda ikke fått noe tannbleking i posten :((
      hvor lang tid tok det før du fikk din i posten ?

    14. BenedicteMarlen: Det tok ikke så lang tid, men det er jo fra Sverige så det tar litt lengre tid enn hvis du bestiller ting fra Norge. Men to uker er for lenge. Jeg ville sendt dem en mail og hørt hva som har skjedd 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg