Marthe tipser!

For en stund tilbake fikk jeg tannblekingsprodukter i merke “White one” i posten. Dette har jeg nå testet ut i en uke og jeg kan ikke annet enn å anbefale den videre til dere.. Å bleke tennene hos tannlegen kan koste fra 6000 til 10 000kr. Du får helt sikkert garantert resultat, men hvorfor i alle dager gjøre det når du kan få den samme behandlingen og det samme resultatet til 299kr?

Jeg har tidligere kjøpt tannbleking “White strips” på ebay. Dette skal også være tannbleking som ikke er skadelig for tennene og det kostet ca 200kr. Problemet var bare at jeg fikk 7 strips, og en behandling består av 14 strips. Det tok ca to uker å få disse i posten og da var det utrolig kjipt å både måtte betale 200 nye kroner OG vente i to nye uker på siste del av behandlingen. Jeg ble lurt, og det er slik som ofte skjer på ebay.

The White one er et tannblekingsprodukt som fås kjøpt på den svenske nettbutikken www.thewhiteone.se. Hele behandlingen ligger i en slags “lipgloss” som er kjempelett å ta med i veska. Påføringen er minst like lett. Den påføres nemlig akkurat som en lipgloss! I stede for å glosse leppene, påføres den på tennene. Når du har gjort dette, skal du holde munnen åpen i 30 sekund, før du lukker den og har behandlingen på i en halv time. Du spiser selvsagt ikke på denne halvtimen.

Dette skal du gjøre en gang til dagen i 7 dager så er behandlingen over. Og ja, du vil se forskjell! I en slik “lipgloss” er det mellom 30-60 behandlinger. Det kommer ann på hvor mye du tar på tennene om gangen. Resultatet kan vare opp til et år. Dette kommer også ann på hvor godt du pusser tennene dine. Nettbutikken har også andre, billigere tannblekinger. Se gjerne alternativene >HER<.


Her ser dere tannblekingen til høyre og en munnspray som også bevarer hvitfargen til venstre. Munnsprayen kan fås kjøpt til 49kr >HER<.


Frakten koster 19kr..


Jeg er storfornøyd og anbefaler den til alle dere andre som ikke har råd til tannlegens syke priser! Kjøp den >HER<


Om jeg ikke tar helt feil nå, så var jeg ca halvveis i behandlingen her.


FØR og ETTER.. Det blir jammen ikke mye hvitere enn det.


– Marthe <3 

               Tannblekingen er sponset

44 kommentarer

Siste innlegg