Christmas Came Early This Year

– Resultatet av et pyntet novembertre –

Og så var det alt blitt jul i stågå.. Fredag kveld hadde Daniel og jeg en datenight som var så sinnsykt fin at jeg tror jeg skal kunne leve på den ut 2018.. Skjønner nesten ikke at det går an å kose seg så mye med kjæresten sin etter så mange år sammen, men jeg tror det må være fordi vi bare blir mer og mer like for hver uke og måned som går? Man utvikler seg jo hele tiden, og i noen tilfeller innebærer det at man kan vokse litt fra hverandre, men for vår del så tror jeg bare at vi har smeltet mer og mer sammen de siste årene.. Vi prater mye bedre sammen i dag enn vi gjorde for tre år siden, spiller mer på lag, løfter hverandre akkurat like mye opp, og har det bare så innmari gøy sammen. Alltid! Uansett om vi ikke gjør noe annet enn å være hjemme i helgene, skravle og drikke litt vin bare meg og han så har vi det altså bare så utrolig fint. Fredag kveld S.P.E.S.I.E.L.T fint, for da sto pyntnig av juletre på agendaen med julemusikk på høytalerne.. Ha-Ha. Dere kan si hva dere vil, men synet av dette lysende juletreet skal jeg nyte hver eneste kveld helt frem til 16 desember, når jeg reiser til Stavanger for juleferien min.

Jeg har ikke hatt så mye som én plan resten av denne helgen her, og det har vært SÅ deilig. Jeg var alene hjemme med Sika i hele går, og gjorde virkelig ikke annet enn å tusle rundt i joggedressen uten sminke og nyte late innetimer. Jeg er sikker på at jeg brukte fire timer av dagen min bare på å stirre på hunden og le. Jeg dro nemlig på butikken for å kjøpe innpakningspapir og hundebein i går. Pakket det inn, og storkoste meg med underholdningen av en spinnvill beagle som desperat pakket opp lørdagsgodiset sitt <3 Etterpå la jeg fem små matbiter i en sokk og så på at hun løp rundt som en gal i stuen for å prøve å få det ut.. 


Små hverdagsgleder <3 I dag har vi vært på lang tur i skogen, badet i elv og ledd enda mer. Livet med hund er seriøst bare fantastisk.. Håper ikke jeg må leve en dag til uten <3 Vet dere forresten hva jeg skal gjøre nå? Fylle en kakeboks med årets første havreflarn, før jeg får besøk av en stykk høygravid bestis. Vi skal nemlig se farmen sammen i kveld.

– Håper helgen deres har vært like fin som min –

24 kommentarer
    1. Hei du har ein blogg som inspirerer meg til å se på du har ein verdens fineste blogg du er eit talent og du jeg håper at jeg kan følge deg på din vei la meg hjerne følge meg❤️ Du er eit godt eksempel på eit godt samfunn

    2. Åååh så koselig! Har virkelig lyst til å pynte til jul snart selv.. er så fint å se det juletreet hver dag 😍

    3. Hva tenker du om Kristina Andersens nyeste innlegg? Tenker den var litt rettet mot deg (og andre selvfølgelig)

    4. Fine bilder, får jo julestemning av disse bildene ⛄️🎅🏻 Hvor er englevingene og marsmellows fra?

    5. Vi trenger noen bilder av havreflarn Marthe! Oppskriften tror jeg du har delt før. Men det er så koselig med bilder av julebakst <3

    6. Caroline
      11.11.2018 kl.16:08 eg tenker at Kristina er en fantastisk person som noen ganger går i segselv og gjør litt sjelegransking og så slriver hun med følelser. Det er neppe rettet mot noen spesielt og eg tenker neppe mot Marthe. Man kan si mye om for en jordnær utrolig positive jente Kristina er,men Marthe er min favoritt <3
      Null interesse av dyre ting, designervesker eller bryr seg veldig om klikk eller hva andre mener om hva hun elsker. Og klarer alikevel å være genuine og oppriktig og utrolig hyggelig og nydelig inside out selvom hun gjør ting på sin måte.
      At hun pyntet når tenkte eg ikkje over et sekund var for instagram eller annet, Det var en nydelig date med Daniel som faktisk foreslo det og han kan vel neppe anklages for å være pr kåt..
      Nei vi må pynte når vi vil og gjøre som vi vil -er man ekte så føler nok folk det, gjør man det for oppmerksomhet merker folk det også.
      Nydelig tre <3

    7. cuskima: Du er herlig Lin <3 Heier alltid på sørlandsbloggerne! Og kanskje flere andre også, men jeg ser ihvertfall ofte navnet ditt i kommentarfeltet når jeg eller andre trenger litt støtte, og det sier mye om deg :') Kristina og jeg er og forblir dramafrie blogg-soulmates vi og jeg tenkte ikke et minutt over innlegget hennes i dag. Likevel fikk jeg en lang video på snap der hun forklarte i vei at hun aldri i verden ville tenkt på meg sånn. Hahaha skjønneste <3 Dere er gode begge to!

    8. Jeg må bare få fortelle deg Marthe: du er virkelig den største inspirasjonen!! Du er så jordnær og gjennomfører alt med hele ditt hjertet, noe jeg beundrer -veldig-. Selv om jeg har følgt denne bloggen i alle år, blir jeg virkelig ikke lei. fortsett med det gode arbeidet du gjør – du er en inspirasjon i en ellers tung og kjedelig hverdag! <3

    9. Hei! Et spørsmål som ikke handler om dette innlegget i det hele tatt men som jeg håper du kan svare på 🙈 Jeg har veldig lyst til å sette i extentions i håret, da jeg har mistet ekstremt mye det siste året og nå har håret blitt så tynt. Hva er dine erfaringer med det? Sliter det voldsomt på håret? Hadde du tape? Bor rett i nærheten av Kristiansand. Hvilken frisørsalong ville du anbefalt i byen?

    10. Skjønner ikke hvordan du greier å pynte til jul SÅ tidlig? Selvfølgelig, det er ikke sikkert alle blir like fort lei jula som meg, men er det ikke litt smart å kanskje vente til det nærmer seg månedskifte sånn at man ikke – som nevnt over, – ødelegger julestemninga? Du har jo hatt jul i to måneder når julaften melder sin ankomst, noe som sikkert ikke gjør deg noe. Men håper du skjønner poenget mitt 🙂 Du tar litt av.

    11. Anonym: Ja jeg skjønner poenget ditt. -Og hvis det hadde ødelagt julestemningen min å pynte i november så hadde jeg heller ikke gjort det 🙂 Men nå har jeg pyntet i november i så mange år at jeg tror julestemningen min skal vare ut desermber i år også 🙂

    12. Lena: Heisann! Jeg har mest erfaring med tape-extentions og syntes overhodet ikke det slet på mitt hår, men kvalitetshår er selvfølgelig også dyrt, bare så du vet det også <3 Jeg har brukt Hairtalk sine tape-extentions i over 5 år (sluttet for tre måneder siden), og det koster nærmere 10 000kr for fullt hode (av det lengste) og rundt 7000kr for det som er litt kortere (40cm). For min del måtte jeg fylle på med noen nye hårfester hver 3 måned, men dersom du tar godt vare på det (pleier det og bruker riktig shampoo) skal det vare lengre 🙂 Anbefaler deg i så fall å gå til Duo Frisørsalong midt i Kr.sand sentrum. De selger Hairtalk og er suuperdyktige <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg