The Kissing Booth


Her kommer et koselig filmtips til neste jentekveld! -Om det noen gang skulle bli regn igjen da… Sommeren ser innmari lovende ut så langt på sørlandet, men om dere (huden) skulle gå lei av å tilbringe timesvis i sola, så kan dere ihvertfall søke ly innendørs, logge inn på Netflix og snurre denne koselige historien her. Iselin og jeg så den en kveld der vi bare rigget oss til med popcorn, dyner og sjokkis på hotellrommet, og den romantiske historien minnet meg faktisk om ungdomstiden da jeg ikke gjorde annet enn å se på klissefilmer der kissing boths, skoleball og tenårings-problemer sto sentralt. Jeg ble alltid fullstendig oppslukt i hovedrollene, dagdrømte om den kjekke karen som spilte “skolens hunk”, og så gjerne filmen både seks og syv ganger før jeg gikk over til en ny. Selv om jeg i dag nærmer meg 26, så fikk jeg faktisk litt de samme følelsene av å snurre denne, og jeg kunne gladelig sett den igjen i dag!


– The Kissing Booth – 
Tenåringsjenta Elle er bestekamerat med Lee. -Lillebroren til skolens største kjekkas som Elle definitivt har et godt øye for. Når skolen bestemmer at elevene skal ta i bruk kreativiteten for en innsamlingsaksjon, bestemmer Lee og Elle seg for å starte opp en “kissing booth” der målet er å samle inn mest mulig penger til veldedighet. For å få til dette bestemmer Elle seg for å spørre kjekkasen “Noah” om å være den medelevene må betale for å få et kyss av, men for en storkar som Noah er dette helt uinteressant. Han er overhode ikke interessert, og uskyldige, ukyssede Elle må selv steppe inn i boden. Det hun ikke vet der hun sitter med bind foran øynene, er at Noah har planer om å gå forbi køen og ta hele jenta med storm. En klineseanse senere holder Elle på å ramle av stolen. -Og for engangs skyld ser det ut til at Noah også har fått noe å tenke på. Problemet er bare at lillebror er sterkt imot denne nyoppblussede romantikken.


Elle må velge mellom et livslangt vennskap og sin nye flørt, og får store problemer med å finne ut hva som er det riktige. Jada, “The Kissing Booth” er årets klisje, men samtidig SÅ søt. Full av humor, morsomme scener, litt dramatikk og masse romantikk mellom to herlige skuespillere som faktisk ble kjærester også etter innspilling. Hoho!


Traileren kan dere se HER <—

9 kommentarer
    1. ååh så den selv her for noen netter siden og falt skikkelig for filmen! en av de søteste filmene jeg har sett på lenge! 😀

    2. Et annet filmtips er The Tale på HBO. Vanskelig tema men filmen fikk terningkast 6. Har du ellers sett serien the handsmaids tale? Den er også utrolig bra. Litt rar i begynnelsen men etter et par episoder så er du hektet.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg