Video – Hvordan jeg bleker tennene

Reklame | Annonse for Whiteone


Hei på dere fra Larnaca i Kypros! Vi har det rimelig fantastisk her, og før jeg viser dere rundt på det fine området, tenkte jeg å dele en liten videosnutt som ble filmet for Whiteone like før avreisen! Jeg har tipset dere om tannblekingen jeg bruker mange ganger før, og jeg har brukt denne effektive pennen selv helt siden 2012. Rett og slett fordi behandlingen er utrolig enkel å utføre i hverdagen, fungerer som bare det og fordi resultatet holder i mange måneder etterpå. (Selv bleker jeg bare mine tenner en gang i året). I videoen sier jeg at blekingen skal sitte på i 20 minutt, men på nettsiden står det 30, så der har jeg visst til og med noen minutter å gå på til neste omgang!


Rabattkoden MARTHE50 gir dere 50% på all tannbleking HER <—


Selve tannblekingskremen (tannkremen), bruker jeg dog daglig for å opprettholde det hvite smilet enda enklere i en hverdag med en del både rødvin, brus og nå kaffedrikking <3 Håper dere liker snutten! -Og millioner av takk til fantastiske Hanne som søren meg stiller opp og tar enhver utfordring på strak arm. Hun kom til meg sminkefri og super-solbrent i god tro om at hun bare skulle ta bilder av meg, men nølte ikke det spor da jeg spurte om jeg ikke kunne få bleke hennes tenner i videosnutten istedet. Heh! Hannemor redder atter en gang blogghverdagen <3

Et kit med alle produktene jeg bruker i videoen koster nå 299kr med rabattkoden!

20 kommentarer

Siste innlegg