Vitaminer som smaker godteri

Reklame | Good For Me


Dere ser disse røde, myke gummiene? De smaker akkurat som jordbær-smågodt, men istedet for å inneholde en masse gelatin og usunnheter, består disse av en rekke vitaminer istedet. Ja, faktisk så er de helt fri for gelatin! Beauty Bombz er noen godsmakende byggesteiner for kroppen, og selv de med vansker for å svelge kapsler kan klare å få i seg disse. 


Tyggbare vitamingummies med jordbærsmak <—


Ved å tygge to slike jordbærgummy til frokosten, får du i deg både vegetabilsk omegafettsyrer, biotin, sink, jod, og en rekke vitaminer med positiv effekt på både hår, hud og negler. Du får også tilskudd av flere B-vitaminer som opprettholder immunforsvarets funksjon. Selv tar jeg både disse, betakaroten og D vitamin ved siden av et relativt variert kosthold, og jeg merker forskjell på kroppen min ved å ta dem alle sammen.


Vitaminer som dette her er ikke noe du kan ta fire av og så forvente å våkne med Rapunzel-hår. -Men tar du dem jevnt og trutt over tid, så vil du oppleve den gode effekten av dem du også. Jeg har den siste tiden spesielt lagt merke til forandringene ved neglene mine. Jeg får jo ikke lov til å ha lange negler i praksishverdagen, og må dessverre klippe dem så langt ned som jeg bare klarer, men de er blitt så innmari sterke, og det er jeg så glad for etter å alltid ha irritert med over de myke, ja nesten bøyelige neglespissene mine.


– En boks inneholder 60 gummies –


Det er ikke sikkert du bryr deg like mye om hud, hår og negler som meg, men jeg er ihvertfall av den arten som blir sjeleglad når håret vokser, neglene er sterke og sunne, og huden samarbeider selv i stressende perioder! Derfor har jeg lenge tatt vitaminer som kan hjelpe meg med å opprettholde dette, og nå kan jeg altså få lov til å ta nesten alt jeg trenger i en og samme gummy. Beauty Bombz er for deg som ikke vil ta mange ulike kapsler for hår, hud og negler hver morgen, men som heller vil tygge to jordbær-gummy og få absolutt alt i ett. Både et enklere og rimeligere alternativ…


Få 40% på første levering av Beauty Bombz HER <—

11 kommentarer

Siste innlegg