A little something for myself

Inneholder affiliateslenker

God søndagsmorgen dere! Jeg sier morgen jeg, for til tross for at klokken nærmer seg 14.00, føles det sånn. Mannen og jeg koste oss glugg på Hawaiifest hos Annika og Diderik i går. Herregud for et gøy opplegg, og herregud så fint de hadde pyntet med masse tropisk dilldall og gigantiske oppblåsbare båter og palmer. Det var tropeaften for alle penga, for å si det sånn! Sommerslig velkomstdrink, limbokonkurranse, quiz oooog en hysterisk morsom avkledningskonkurranse (etter x antall vinglass) der lagene skulle samle poeng per plagg som ble kastet. HA-HA! 5 poeng per plagg som ble tatt av, og 20 poeng per truse på hode! Foråsidetsånn, det var ikke en sjenert sjel igjen i det rommet klokken 23.00 om kvelden.. Ler meg IHJEL!

Det paret der vet å stelle i stand til fest… Det er helt sikkert! Gleder meg allerede til nyttårshelgen <3 Nå sitter jeg sprikkmett i sofaen etter et heftig Pizzabakeren-måltid og lader opp til ikke bare helgens men årets siste vakt på helsesenteret! En kveldsvakt igjen så er det faktisk ikke mer jobb før på nyåret.

Her kommer mine siste innkjøp i en samlet post! Hele fredagen brukte jeg på siste innspurt av julegaveshopping, og da måtte jeg innom Zara og en tur og se etter en godbit til meg selv også. Heh! Det fant jeg. Begge skoparene her er faktisk fra Zara, men det helt sorte med netting kjøpte jeg for et par uker siden. Det sorte/blå med de festlige detaljene er mitt siste kupp og dette paret har jeg siklet etter i en måneds tid nå. Har dere sett så kule? Mannen var ikke spesielt begeistret, men det er jeg! Skal vise dere dem på litt senere i juleferien min <3 De er enda lekrere i virkeligheten.. 

– Crystal kjole fra Bikbok HER – 

Nå skal kjærleiken og jeg se ferdig dagens siste skiløp (HEIA KLÆBO!) og så må jeg komme meg avgårde på jobb. Koste meg glugg der i går, så det gleder jeg meg i grunn bare til <3 De har pyntet så fint med julekranser, røde duker, juletre og det hele på jobb så det er faktisk julestemning å hente der også! Håper dere har hatt en fin helg så langt. Dere må ihvertfall nyte søndagen! Og dere? Ikke glem håndballfinalen i ettermiddag! Jeg skal se den i reprise sent i kveld. Hoho! 

– Øredobber fra Gina HER

9 kommentarer
    1. Hvorfor går du ikke ut med at du er blitt i lag med Daniel igjen? Kjenner jo igjen leiligheten å ikke minst på snap her når han filmet deg på fredag .. er jo helt normalt at man noen ganger går tilbake til eksen 🙂

    2. Anonym: fordi hun ikke har lyst. Ingen av dem har lyst til å gjøre det public for hele Norge, og vi har ingen rett til å få vite hvem Marthe velger å dele livet sitt med 🙂
      Hadde jeg blitt sammen med en kjendis/influencer/blogger av noe slag, skulle vedkommende for all del få dele sitt liv offentlig, men jeg ville ikke ønsket å være en del av det. Det er tross alt bare én av partene som har valgt et offentlig liv 🙂

    3. Håper du snart får tilbake motivasjonen til å blogge som før! Jeg er stor fan av deg og bloggen, men den siste tiden har det vært svært lite blogging og mye reklame når du først blogger. Skjønner at det er slik du tjener penger, men når det ikke er “vanlige” innlegg innimellom blir det mye reklame.
      Ønsker deg alt godt <3

    4. Jeanett: Takk for det <3 Her har jeg skrevet et vanlig "mine siste kjøp" innlegg. Noe er fra Zara og inneholder ingen lenker, mens en kjole og et par øredobber er lenket til Bikbok sin hjemmeside. Hadde jeg droppet disse to lenkene så hadde jeg sluppet å måtte skrive "reklame" i innlegget, og da hadde det blitt sett på som et "vanlig" innlegg også hos deg, eller? Er det det som er det store ønsket? Jeg skjønner bare ikke hvorfor du/dere synes det er så kjipt å at jeg lenker noen av klærene jeg går med? Jeg har fremdeles kjøpt dem selv og jeg får ikke betalt for å skrive om dem. Jeg skriver alltid i teksten hvilken butikk plagget er fra, så om du missliker at jeg tjener noen kroner på en lenke, (Jeg får ca 1 kr per klikk) så kan du bare la være å klikke på den? :/ Virker som om mange ser svart med en gang de leser "reklame" i toppen av et innlegg, og tror at alle ord da er kjøpt og betalt. Forbrukerombudet har dessverre regler om at vi bloggere nå skal merke selv vanlige innlegg med et sponset bilde i bakgrunnen eller vanlige innlegg med én affiliateslenke som "reklame", og da ser det dessverre ut som nærmest hvert eneste blogginnlegg i bloggnorge er kjøpt og betalt for.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg