– My Latest buy –

Inneholder annonselenke for Bikbok

Endelig hjemme og på plass med pcen på fanget igjen <3 Jeg visste det ville bli hektisk også etter eksamen, men SÅ hektisk? Det kunne vel ikke passet dårligere med jobbhelg akkurat nå, midt mellom flytting, utvask og enda en eksamen, men fader heller et par dager til med multitasking dreper nok ikke. Jeg har faktisk bestemt meg for å booke en 50 minutters spatime på Aquarama neste fredag når stormen har lagt seg og enda en eksamen er tatt. Hoho, synes det er en passende belønning etter en lang måned med mye stress og lite tid til hygge <3 Kanskje får jeg med meg en venninne og!

 Jeg har løpt rundt i uniform hele formiddagen i dag og i skrivende stund sitter jeg midt mellom 10 stappfulle flytte-esker! Tenker jeg skal hive meg rundt med første lass så fort som mulig, men først må en stykk blogg oppdateres medl litt “ikke-annonse” før enkelte får åndenød, spasmer og alt på en gang. Hehe, neida…. Eee, jo.

Håper dere har en hakket mer avslappende helg enn meg? Sikkert ikke. November er vel hektisk for alle. Spesielt studentene der ute. Jeg tenkte ihvertfall jeg skulle vise dere et par av gårsdagens kupp før jeg smetter avgårde 🙂 Dere skulle alvorlig talt ha sett meg i går.. Jeg hadde én alarm på i timen fra klokken 07.00 om morgenen til klokken 23.00 om kvelden bare for å få med meg alle timestilbudene til Nelly. Er det litt trist? Nyttårskjolen er nå ihvertfall i boks, samt en splitter ny skogarderobe med både vinterboots, støvletter og fine hæler. Skal selvfølgelig vise dere det også når det kommer frem. 

 Denne søte lille ulljakken fant jeg på Bikbok til 40% i går. Har dere sett noe så herlig? -Også i dus rosa!? Tror den blir helt nydelig å bruke sammen med noe hvitt i vinter <3 Vesken fant jeg på Only! Eller var det Vero Moda? De har den vel sikkert begge steder.. Det er visst noe med meg og pastellfarger om dagen.

– Ulljakke fra Bikbok HER, veske fra Vero Moda – 

Må vise dere mitt nye baderomsinteriør også litt senere. Jeg fant noen helt nydelige håndklær i mørkegrønn og hvit som jeg tenker å ha på mitt nye bad sammen med noen lekre gulldetaljer <3 Ah, kjenner jeg gleder meg en HAU til å innrede nå! -Skal bare kose meg en måned med samboer først og nyte hver dag av det også. Herlighet så fin den kommende uken skal bli. Gleder meg allerede til å pynte juletre i kjærleikens stue.. 1 desember skal det opp!

Fortsatt fin lørdag til dere alle <3
Vi skravles mer i morgen. Nå jeg se og flytte litt!

12 kommentarer
    1. Fine både jakken og veska! Du fortjente litt shopping etter eksamenslesingen! Ha en fin lørdagskveld!

    2. Den fargen var helt nydelig. Masse lykke til med innspurten på skolen og flyttingen. Hvor lagrer du alle tingene dine før du kan flytte inn i leilihgeten din?

    3. Den ulljakka var sykt fin!
      Hadde dem mange igjen? 🙂 nydelig farge på vesken også:)
      Ønsker deg en fin førjulstid!!

    4. Kathrine: Tusen hjertelig! 😀 Jeg lagrer halvparten hos mannen ( han har veldig god plass ) og litt hos svigers 😀 De har også god plass med både kjeller og garasje <3

    5. Hei! Kan jeg spør hva slags karakter du fikk på anatomi og grunnleggende sykepleie forrige semester? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg