– Fredagshilsen fra oss –

Inneholder affiliateslenker

Hei på dere! Nå har jeg endelig fått sunket ned i sofaen med pcen på fanget etter å ha løpt rundt både i byen og hjemme heeele dagen. Jeg hadde egentlig hjemme-studiedag denne fredagen, men jeg har hatt så mye annet å gjøre med bildeknipsing og forhåndsskriving av innlegg, kokkelering  frisørbesøk og gaveshopping at jeg faktisk ikke har hatt en halvtime til overs for pensumboka. Pyttsann, jeg tar det alltids igjen! Hundebesøk har jeg også her i heimen denne helgen, så hils på Bella og Odelia. Aka Bella og rakkefant. Det er helt utrolig hvordan to hundevesner av samme rase kan være så forskjellige. Bella er den mest uskyldige, ja faktisk lydigste hunden jeg har passet i hele mitt liv, mens den andre brune rakkefanten her bare er en… V-I-L-L-B-A-S-S. Jeg vasket gulvet i går kveld, og da jeg kom hjem etter tre timer i byen i dag hadde rakkefanten klart å hoppe opp i bokhylla, dratt ned chipsposen som lå der, spist den opp og lagt igjen chipssmuler ut over hele både stue og baderomsgulvet.. Altså, hva gir du meg bikkje?!


Dere kan se det på dem kan dere ikke? Hvilken som er et englebarn og hvilken som er byens største fant? Haha, jaja så ble det enda en omgang med moppen før jeg kunne slå meg ned i sofaen. Nå kommer mannfolket snart på besøk med frukt-ingredienser til oss. Vi skal nemlig lage oss fruktsalat og kose oss med The Voice i kveld! Ville bare titte innom for å ønske dere en herlig start på helgen først. Genseren jeg har på meg her kjøpte jeg forresten i går. Nok en supergod høstgenser jeg vil tipse dere om, som nå bare koster 199kr. Bikbok har nemlig kampanje på den denne uken!

– Genseren fås i hvit HER, Rødrosa HER, Grå HER, og sort HER –

Buksa er og ny HERFRA, og fås også i sort HER og hvit HER
Syntes den var så fin i rødbrun. Den er også supergod i stoffet <3

12 kommentarer
    1. nydeligste Bella og rakkefanten <3
      eg savner Buffy veldig når eg ser vakre Bella...
      Eg lo godt nå, italienere er som katter -folk tror de er dumme siden de ikkje er så lett å trene,men nei de er supersmarte...som katter...
      Buffy hoppet opp på kjøkkenbenken og sposte en hamburger som stekte på stekepannen!!!!....da eg sku ut og sjekke den og snu den slikket hun seg om munnen og strøk langs veggen- jada sa eg den er nok god skal du se..........bare at det var nix mer hamburger i stekepannen HAHAHAHAHHAHAHAHHA

    2. Så nydelige italienere <3 Haha, kjenner forresten til den med rampete hunder. Jeg kom hjem fra å ha levert datteren min i barnehagen (noe som tar cirka et kvarter fra jeg går ut døren til jeg er tilbake) og ble møtt med tre pakker knekkebrød halvveis oppspist og halvveis strødd utover hele stue- og kjøkkengulvet, samt alt av papp og papir strødd utover kjøkkenet. Arrrgggghh!

    3. eg vet om noen som sku ha osteselskap og siden det var fint vær var døren til hagen åpen. Naboen hadde mynde og hun lusket inn åpnet kjøleskapet forsynte seg av osten HAHAAHAHAHAHHAHAH Hvordan visste hun det ?????
      En gang eg flyttet fant eg ikkje Buffy noen steder. Vi ropte og lette,men hun var ingen steder. Eg vakkje redd for henne , hun stakk ikkje langt avgårde og vi bodde i et område med mye hager og sånn. Trodde egentlig hun hadde lagt seg i buret eller sov på et av de 4 soverommene.
      Så kom naboen ut og spurte om vi hadde hund, ja svarte eg vi har 3, javel sa hun den ene ligger og sover i sofaen hos oss
      HAHAAHAHAHAH da hadde de vært i garage og sånn og styrt litt ute, hun hadde sneket seg gjennom vår hage inn i deres og inn i stuen!!!! hallo…for en måte å treffe naboene på 😛

    4. He Marthe!
      Kan jeg stille deg en spørsmål om dating? Føler at du har hakket mere erfaring enn meg på det området. Men altså, jeg har møtt en fyr, kjempekoselig, rolig og noe sjenert. Vi har vært på date to ganger (kino og bowling) og vi snakker en del sammen, også ser jeg han en del på treningssenteret, så vi har trent sammen to ganger. Men vi har fortsatt ikke kysset eller hatt noen særlig nærkontakt/intimitet, er dette vanlig, eller? Eller overanalyserer jeg situasjonen? 😛 Haha! Han har stryket meg på ryggen, gitt meg klemmer osv, men ikke noe særlig mer enn det.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg