Twenty five and Happy

Inneholder affiliateslenker

NÅ har jeg savnet å titte innom her altså! Siden onsdag har jeg bare løpt mellom lange undervisningsdager på skolen, visning på ny leilighet og en helt nydelig bursdagsfeiring! Åjada, jeg har rukket å bli et år eldre siden sist! Hihi, 25 år er jeg blitt og selv om det bare er et tall, føler jeg meg fryktelig mye eldre også. Haha, det er bare så uvandt å tenke på at trettiårene faktisk nå er like rundt hjørnet. Jeg fylte jo nettopp tjue!?


Jaja, jeg hadde nå ihvertfall en perfekt feiring. Først med kake og sang på skolen, og så med visning, middag, vin og hygge med mannen. Litt gaveåpning ble det også på meg! Penger av familie, lekkert turutstyr av svigers, og weekendtur til Rukan av og med favorittpersonen min. Vi skal sove i telt under Gaustatoppen, bestige fjellet morgenen etter og tilbringe en deilig natt på hotell der oppe etterpå. Altså, jeg er så KLAR! Kan vi bare pakke sekken og reise allerede? 

Nei.. For jeg har jobbhelg. Det var sånn det var. Jeg skal straks avgårde for å feire bursdagen til min kjære medstudent Rikke, og så bærer det edru hjem for en god natts søvn før jobb. Jeg har to tidligvakter denne helgen, og etter de siste par dagene kjenner jeg det skal bli rimelig hardt å stå opp! -Meeen så er det jo innmari hyggelig å jobbe når man først har kommet over morgen-kneika. 

Dagens habitt får dere her! Genseren er splitter ny og akkurat så god i stoffet som den ser ut. Fy så glad jeg er for at jeg kjøpte den i to farger. Skikkelig kosegenser <3 Angående leilighetsjakt: Jeg var som nevnt på visning igjen i går, men selv om også dette hjemmet var utrolig lyst, stort og fint så fikk jeg ikke noe aha-opplevelse, og da ble det bare med visning denne gangen også. Krysser fremdeles fingrene for at noe superlekkert snart skal dukke opp <3

Genser fra Zalando HER, Bukse utsolgt fra Vero Moda, lignende HER, Sko fra Aldo, Veske fra H&M

Gleder meg allerede til å skravle mer med dere i morgen <3
Hanne var på besøk i ettermiddag og knipset en haug med bloggbilder for meg!

27 kommentarer

Siste innlegg