– Voice from the Stone –

God kveld, god kveld fra en stykk smålei student. Neida. Joda. Det er snart over Borge. Hang in there! Hehe, jeg har ikke gjort annet enn å lese i hele dag, men det går nå heldigvis fremover da! Tenkte jeg kunne dele mitt siste filmtips med dere jeg denne lørdagen! Det er jo tross alt helg, og kanskje er det flere som trenger et avbrekk fra eksamenslesingen? Her kommer ihvertfall en real spenningsfilm som jeg ble sittende og titte på sent i går kveld! Hope you like it.


– Voice from the Stone –
Voice from the stone handler om den unge sykepleieren Verena som blir hentet til et digert steinslott i Toscana for å hjelpe en stum gutt med navn Jacob. Jacob har ikke snakket siden morens død for over syv måneder siden, og viser heller ingen tegn til følelser. Faren har nesten gitt ham opp, men så kommer engasjerte Verena inn i bildet, og hun har en usedvanlige måte å nå frem til traumatiserte barn på. Målet hennes blir å sakte men sikkert lokke guttungen tilbake til verden, men Jacob er en hard nøtt å knekke. Særlig når han lytter til den avdøde morens stemme fra en sprekk i steinslottet de oppholder seg i.

Voice from the Stone er en drama/thriller med innslag av både humor, romantikk og… ja rett og slett bare superekle hendelser! Jeg som er storfan av thriller-sjangeren fant den veldig spennende, og det er jeg sikker på at du og gjør dersom du liker denne typen spenningsfilmer. Filmen er enda ganske ny, og ligger ikke ute på Netflix. men kan leies på Viaplay for 49kr. Traileren kan dere se HER.

Nå skal jeg klappe igjen bøkene, få på treningstightsen og ta en etterlengtet løpetur ute i skogen <3 Det er kanskje ikke sol og finvær i dag, men gradstokken viser ganske mange grader likevel, så denne lufteturen skal gjøre godt! Solen kommer tilbake i morgen den, og da skal jeg ligge ute i hagen hele dagen og bare lese meg gul og blå. To eksamner og tolv dager igjen til første skoleår er bestått! *MOTIVASJON*

16 kommentarer
    1. Du er ikke alene om å lengte etter ferie nå, men motivasjonen min er at jo bedre jeg gjør det på skolen nå jo bedre blir ferien! Hehe! Og så får jeg ta meg tid til å snurre filmen du tipser om her! Den høres veldig bra ut!

    2. Denne fikk jeg lyst til å se, men får bli etter siste eksamen 29.mai 🙂 Har også hatt lyst til å begynne på “13 reasons why” på netflix, men det dummeste man kan gjøre er å bli hekta på en ny serie i eksamensperioden 😛

    3. Kan jeg spørre hvordan du leser til gr.sykepleie? Har samme eksamen, så hadde vært greit med noen tips om du har <3

    4. Tror uten tvil den er bra. Emilia Clarke må være en av de beste skuespillerne jeg vet om!
      Forresten, syntes du gjør det DRITBRA på studiefronten. Stå på, det er snart ferie<3

    5. Du burde se frihetens regn, om du ikke har sett den 😀 Beste filmen jeg har sett, sinnsykt spennende og rørende!

    6. Den fikk jeg jammen meg lyst til å snurre! Kanskje det blir filmtitting i kveld dersom jeg klarer å levere Bacheloren innen rimelig tid <3

    7. Kan du være så snill å skrive et eget innlegg om hvordan du studerer, hvordan du lærer stoffet osv.?

    8. Har savnet innlegg fra deg de siste dagene, men skjønner at du må jobbe med eksamen. Det er bare så herlig avkobling når en selv holder på med eksamen. Har forresten sendt deg en gave i eksamenstresset. Sykepleierelatert : )

    9. Silje C: Men i all verden! :’D For en glad-melding å logge seg inn til denne torsdagen. Hihi, tusen takk Silje! Blir så glad! Det har vært full stopp på bloggfronten de siste dagene, men nå skal jeg prøve å holde det litt oppe til siste eksamen er fullført, og SÅ er jeg tilbake for fullt igjen 😀 Gleder meg til å få denne galskapen overstått nå. Du kjenner vel på stresset selv tenker jeg <3

      Det gledes til gave! Du ser den nok på snapchat minuttet den kommer frem. Hehe! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg