Antrekk – 120517

Riktig god lørdag alle sammen! Jeg har hatt søndagsfølelsen i hele dag, og blir like glad hver eneste gang jeg kommer på at det enda er to hele helgedager igjen. Haha! Ikke at jeg har noe spesielt moro på planen, men det smaker bare så godt med HELG! I går hadde jeg fotograf 1 og 2 på besøk her i heimen, og på under tre timer knipset vi rett under 1000 bilder til den kommende ukens bloggposter. Herlig å ihvertfall ha litt bildemateriale klart til syv nye hektiske dager med 17. mai forberedelser og eksamenslesing.

– Skjørt fra Bikbok, Genser fra H&M, Veske fra Gina Tricot, Sko fra Missguided –   

Solen tittet faktisk også frem her da kvelden kom i går, så da dro jeg ut for å fiske, grille pølser på bål, og bare nyte litt frisk luft helt til svarte midnatt. En skikkelig verdig start på helgen! Nå skal jeg hive meg i dusjen og få bort litt røyk-lukt, og så må jeg komme meg på butikken for å fylle opp kjøleskapet. Det eneste jeg har av mat i hus er sjokoladekaken fra gårsdagen, og nå begynner jeg å bli lei av å spise kake både til frokost og lunsj. Dessuten tenkte jeg å handle inn på litt ingredienser til en ny oppskrift som skal ut i morgen. Jeg skal lese og bare lese hele denne helgen, men litt kokkelering mellom slagene må da være innafor.

Måtte dere få en ordentlig glad-lørdag!

15 kommentarer

Siste innlegg