Last Night Snapshots

Her kommer noen snapshots fra kvelden med studiejentene i går. Det var så hyggelig å spise sammen at vi bestemte oss for å kjøre et “fire-stjerners-middag” opplegg en gang i måneden på rundgang! Eller jeg bestemte at det skulle bli en realitet.. Synes det er så hyggelig å treffe disse medstudentene mine litt utenfor skolebenken også! Jeg har alltid vært god til å finne på ting med venninnegjengen som jeg har hatt i snart tretten år, men jeg har da ikke lyst til å låse meg helt til mine gode, gamle, og glemme å bli kjent med andre fjes!

Det er alltid rom for nye venner! Spesielt sånne genuine sykepleierstudenter <3 Hils på Hannemor aka min flittige bloggfotograf til høyre her, og Anita til venstre. Anita har faktisk bursdag i dag, så i kveld blir vi en enda større gjeng som skal skåle og feire henne litt! Jeg kommer til å løpe fra den ene bursdagen til den andre, for Annika fyller også år, og hun har selvsagt og invitert til fest! Himmel og hav, for en fredda dette skal bli <3

Marthe 1 og Marthe 2 ser dere på nederste bilde over her. Hehe, ja vi er navnevenner. Marthe pratet jeg faktisk litt med i kommentarfeltet på bloggeriet før jeg startet på studiene, så hun hadde jeg planlagt å kapre som venninne allerede før vi traff hverandre en gang i juli! Hoho, kjekt med blogg altså!

Nei, jeg får dytte i meg noen vårrull, og gelé-rester og komme meg avgårde til byen for å handle inn bursdagsgaver til jentene og vin til meg selv. Håper bare været snart gir seg! Det har vært rene stormen her i tre døgn nå, og hagemøblene utenfor holder snart på å fly inn stuevinduet.. Lite kjekt!

Jaja. måtte dere få en super fredagskveld!
Det skal vi ha <3 Uansett vær!

14 kommentarer

Siste innlegg