Welcome the Weekend


– Wining & Dining with my girl – 

Åh, så koselig det var å se bestis igjen i går! Skravle om alt som har hendt den siste uken, spise en bedre middag på Ernst, og skåle litt for helgen! Det frister ikke så fryktelig å hoppe i finkjolen for å danse på byen i dette snøværet, men litt skåling på restaurant etterfulgt av en delt vinflaske hjemme i stuen.. det er fredagskosen sin det! Stappmette etter både biff, to glass vin og sjokolade til dessert rullet vi hjem til meg for å spise enda mer, og sprette en taxfree-flaske hvitvin <3

Nå skal jeg faktisk hoppe avgårde til klinikk Nova for å se dette nydelige kvinnemennesket igjen! Hun skal freshe opp vippene mine, samt legge noen lange negler på meg denne lørdagen. Skal bli så fin til kvelden at! Annika har invitert meg til seg på en liten jentefest, så der blir jeg ihvertfall til folket bestemmer seg for å dra på byen. Jeg kjenner at jeg er i ei litta vinterdvale om dagen, og har mest lyst til å bare sitte innendørs under tepper i min egen stue hele døgnet. -Vente på vår og varmere tider.. Hehe, neida men det skal bli hyggelig å få sett enda litt flere av favorittfjesene mine igjen <3


Bare et lite bildedryss fra den fine gårsdagen vår <3 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg