#Stemningsrapport

Hei på dere, og god lørdag! Jeg er bare innom for å melde om at formen min tok en helomvending og nådde bunn istedet for topp i går. -Og jeg som var så sikker på at sitronteen hadde gjort underverker! Jaja, livet kan ikke alltid være en fest. En gang i blant må jeg og ha en sånn helg! Ah, fredagen min gikk virkelig i sneglefart.

Jeg lå på sofaen i sikkert tolv timer, spiste sov, spiste, sov og så fire elendige filmer før jeg omsider fant sengen og sov der i elleve timer til. I dag har jeg ihvertfall fått på meg maska igjen, men det eneste jeg skal bevege meg ut døren for i dag, er en pose smash på Coop. Det, halspastiller og Maarud tortilla chips er alt som frister <3

– Tomorrow Will Be Better –

Jeg har med andre ord ikke så mye spennende å meddele dere denne helgen! Jeg skulle egentlig ut på skogstur i formiddag, men det får jeg ta igjen neste helg. Nå må jeg bare smøre meg med tålmodighet og ligge innendørs liiitt til. Filmtips tas forresten hjertelig imot i dag. GUD, så lei jeg er av å sette på dårlige filmer på Netflix nå. Har dere en ordentlig spenningsfilm som går under kategori thriller eller drama så hyl ut. Da blir jeg glad <3

Håper deres helg har vært hakket mer spennende så langt <3

66 kommentarer
    1. God bedring skjønne Marthe! Jeg vet ikke om du har sett serien “The Blacklist”? Isåfall anbefaler jeg denne på det sterkeste!

    2. Kan anbefale filmen act of valor. Actionfylt krigsfilm hvis du synes slik er spennende 🙂
      Ellers synes jeg seriene Quantico og Blindspot er veldig kjekke.
      God bedring 😀

    3. Hei Marthe. Ønsker deg MASSE god bedring! Håper du raskt blir frisk igjen. Her kommer noen filmer jeg synes er gode og underholdene.
      Gone in sixty seconds
      The mechanic
      Jason Bourne filmene
      The accountant
      Ellers anbefaler jeg deg å søke opp snikskytter på Netflix. Ikke filmen, men en ny serie som har kommet nå. Den siste episoden kommer neste onsdag. Det er så spennende!!
      Jeg synes Jerry Maguire også er en kjempefin film. Dette er mer romantisk drama.
      av komedier er Masterminds og Due Date morsomme komedier.
      God bedrings klem til deg ❤❤

    4. Taken 1,2,3 er knallbra 🙂 det handler
      Om kidnapping og en far som gjør alt
      For dattren og familen.
      Ellers kan jeg varmt anbefale alle
      Filmene av Bruce Willis og Stiven Segal
      Det er skillig brae filmer.
      Er vel det jeg kommer på i farten.

    5. Har selv vært syk denne uken, begynte derfor på serien”Blindspot”på viaplay. Kan anbefale den:) God bedring!<3

    6. Se ‘No Country for Old Men’ hvis du ikke har sett den. En av de beste filmene jeg har sett innenfor thrillere!

    7. God bedring til deg! Lurt å være inne og komme til krefter, så håper jeg du får en nokså god helg likevel <3 Jeg anbefaler veldig godt breaking bad - den er så bra! Klem!

    8. Anbefaler deg serien “notorious”! Den er sykt bra! Tror ikke den fins på netflix eller noe sånt, men jeg ser den på project free tv 🙂 Skikkelig spennings serie med piper perabo i hovedrolle!

    9. Filmene “Now you see me” og “Fight Club” er to veldig bra psykologiske thrillere. God bedring:)

    10. Film:
      True grit – western krim
      If I stay – gråtefilm men nydelig
      Serier:
      Scorpion, Elementary, Sherlock holmes, crossing lines, person of interest
      Hvis du har noe annet enn netflix:
      The equalizer
      God bedring søte du <3

    11. Har du sett den norske serien “Okkupert”? Eller nobel for en hver pris 🙂 Veldig bra serie begge to

    12. Du er utrolig dyktig Marthe! God bedring<3
      Filmtips:
      -Gutten i den stripete pyjamasen
      -The Imitation Game
      -Extremelt loud and incredibly close
      -The Prestige

    13. Jeg så akkurat serien Det tredje øyet, den var bra syns jeg. Kan også anbefale Modus, Gåsmamman og Saknad. Nordisk krim er perfekt når man ligger syk, selv har jeg hatt influensa, bronkitt og urinveisinfeksjon i snart 2 uker nå… Såå kjedelig!

    14. Huff, det hørtes ikke noe godt ut.. Håper formen kommer seg fort, så får du ha masse god bedring så lenge <3 Anbefaler deg virkelig serien The Killing på Netflix, skikkelig spennende (og trist!) fra første episode!! Klem

    15. Hei, anbefaler på det sterkeste “a girl like her” (handler om mobbing og er en skikkelig grinefilm) og frihetens regn (dette er en film alle bare må ha sett, handler om menn som sitter i fengsel, og mange av dem på livstid). God bedring til deg <3 Elsker å lese bloggen din

    16. Har nettopp hatt en uke med influensa selv… kjipe greier! Masse god bedring!
      The Danish Girl er HELT fantastisk! Drama om “født i feil kropp”, og magiske skuespillere! (hvis du ikke har sett den allerede!) både netflix og viaplay!
      Bridge of spies – Fantastisk film med Tom Hanks, om kalde krigen!
      Nye sesongen av Sherlock <3 <3 hehe

    17. God bedring! Dersom du ikke har sett Revenge, kan jeg absolutt anbefale den. Ligger ikke på netflix, men kan finne den flere steder på nett :- )

    18. Har du sett ferdig serien orphan black? Hvis du trenger en ny god serie så anbefaler jeg blindspot. Den er på Tv 2 sum tror jeg. Filmen Taken er på netflix og det er ihvertfall god spenning. Jeg har bare sett nr 1 av den 🙂 Masse god bedring.

    19. God bedring, solstråle!
      Thrillere/krim og kvalitetsgode serier på Netflix, i tilfeldig rekkefølge:
      The Fall
      Luther
      Happy Valley
      Marcella
      Line of duty
      Frequency
      American Odyssey

    20. Masse god bedring! 🙂 Elsker bloggen din! Hvilket kamera bruker du foressten, du tar så fine bilder! <3

    21. Ikke et filmtips – men serietips! “The Fall”. Vil ikke røpe for mye men dem handler om en seriemorder og man føler både etterforskeren og seriemorderen samtidig. Så alle tre sesongene i løpet av en helg, haha. Det er riktignok få episoder i hver sesong, men den anbefales på det sterkeste! Men prøv å finn en med tekst – nord irsk aksent kan være litt vanskelig å forstå til å begynne med 😉

    22. God bedring !! <3 Jeg kan anbefale en serie som heter Desginated survivor. Den er sååå spennende! Er på netflix 🙂 Snikskytter er også bra!

    23. Du så ikke veldig slapp ut med all sminken på! 😂😅 ser bedre ut enn det jeg gjør når jeg er helt frisk jo!

    24. Har du sett blindspot? Utrolig spennende serie! Jeg ble hekta med en gang. Men jeg ser gjennom Viaplay:)

    25. Hei Marthe 🙂 anbefaler deg å se serien snikskytter som går på Netflix. Den er både spennende og utrolig bra 😊 og safe haven som ligger på Netflix, fin film. Fortsatt god bedring

    26. God bedring! I samme situasjon selv, våknet i dag med vondt i halsen og null energi og har ligget og lest boken min (Night Film, veldig spennende ) og sovet om hverandre. Fortsatt er jeg trøtt så tar nok kvelden snart! Håper resten av helgen din blir bedre! 🙂

    27. “The Intern” er den beste filmen jeg har sett!! Ingen thriller men rett og slett en film du blir varm i hjertet av og gir deg ordentlig guts til å bli enda litt mer genuin og barmhjertig❤️ God bedring fiiiine😚

    28. Ååå, du er faktisk bare nødt til å se serien quantico om du ikke allerede har sett den! Fy søren du kommer ikke til å ville gjøre andre ting! Er bare to sesonger foreløpig, sesong en ligger på Viaplay 😉 den er så sabla fengende, gi den en episode og du er solgt! Både romantikk, drama og spenning -slår an som bare rakkern;)

    29. God bedring<3 om du ikke har sett serien The O.C, annbefaler jeg den, en utrolig bra serie, syns jeg hvertfall! Du finner den på netflix

    30. “Panic Room”! Veldig spennende. Ligger på Viaplay troor jeg. Hvis ikke var det på netflix 🤔😄 God bedring ❤

    31. God bedring vakre deg <3 Har du sett Stalked by my Doctor? Satt med hjertet i halsen under hele filmen. Du vet hva som kommer til å skje, men likevel håper du inderlig at det ikke ser. Gi det gjerne et forsøk 😉

    32. Hei! Shutter Island eller Gone Girl er bra 🙂 Litt skumle, i alle fall den første, men veldig spennende..

    33. Det er en film på netflix som heter “Palmer i snøen”, som man ut i fra tittelen trolig ALDRI ville satt på, men en venninne av meg satte på denne og den viste seg å være kjempespennende! Den omhandler livet i en liten gruvelandsby i Afrika, hvor sønnen til “herren” over slavene forelsker seg i en av de innfødte jentene. Anbefales! 🙂

    34. Ligger syk selv denne helga, så vet akkurat hvordan det føles!
      Jeg begynte å se “snikskytter” på Netflix i går. Basert på filmen “sniper”. Og herligland så gøy! Er bare ti episoder og de kommer ut hver onsdag, men jeg anbefaler den sterkt!!! Du blir bitt av basillen med ei gang, og det at den er så kort gjør at du kan starte på ny serie med god samvittighet!
      Masse god bedring <3

    35. God bedring! <3 anbefaler å se en seri som heter outlander, er på både netflix å viaplay:) begynte på den sist lørdag å ble så hekta at jeg ble ferdig for noen dager siden🙊

    36. Se Olympus has fallen og oppfølgeren London has fallen. Handler om en som jobber som sikkerhetsvakt for presidenten, men så blir presidenten utsatt for terrorangrep! Helt sykt spennende filmer!!😁😁

    37. hei kjære god bedring <3
      Har du sett Shadow hunters, serien på Netflix?
      film.....hmmmm.....eg liker grådig mye forskjellig...både romatisk...krim....fantazy.....etc

    38. Anbefaler the loft, så den igår kveld og er litt drama/spenning 🙂 Du finner den på netflix.
      God bedring!

    39. Anbefaler virkelig Reign på Netflix!
      Startet å se den forrige uke, og har blitt helt hektet. Er snart ferdig med alle tre sesongene:D

    40. Du MÅ se How to get away with murder, om du ikke har sett den! Jeg har sett sinnsykt mange serier og filmer, og den serien er noe av det bedre!😁 Litt forvirrende i begynnelsen med hopp frem og tilbake i tid, men det er verdt det!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg