Til deg med tørre vinternegler

Annonse

God kveld store og små, venner og uvenner! Nei, håper da inderlig ikke at det er noen av sistnevnte. Har dere en fin søndag? Det har ihvertfall jeg hatt med en kombinasjon av ski på tven og snacks på tallerkenen! Som en avslutning på nok en forbaska fin uke tenkte jeg å tipse dere om mitt nyeste kosttilskudd! Det er mye mulig dere er kjent med produktet NAILCARE allerede? Jeg har ihvertfall gått på det helt siden det ble produsert og tilsendt noen utvalgte i august, men ettersom produktet nå er ute på markedet for alle dere andre også, har jeg lyst til å skrive noen ord om akkurat mine erfaringer rundt disse tablettene.

Som de fleste av dere kanskje har fått med dere nå, så går jeg første året på sykepleien. -Et studie som har strenge regler mot å ha lange negler med neglelakk selv når vi bare har praktiske undervisningstimer. -Men det betyr ikke at jeg ikke vil ha sterke, og friske negler! Negler som ikke er tørre, flisete, vonde og stygge. Dette tar jeg kosttilskuddet Nailcare for, og som både D-vitaminene og Haircare-kosttilskuddet fra akkurat samme merket, så fungerer de. De inneholder nemlig både zink, selen, folsyre, biotin, Vitamin C og en rekke andre ingredienser som skal bidra til å opprettholde sunne, lange negler. 

Jeg har skravlet hull i hodet på dere om Haircare, og hvor fan jeg er av at det finnes et produkt som så enkelt og rimelig kan hjelpe med hårforlengelse, og dette her kunne jeg skrytt og pratet nøyaktig like varmt om. To tabletter daglig er alt som skal til, og i én eske får du nok til en hel måneds forbruk. Akkurat nå får du også 40% rabatt på den første bestillingen din ved å klikke hjem en eske via bloggen min HER.

– Bestill Nailcare HER og få 40% rabatt –

149kr koster første eske da, og det skal jeg si dere tablettene er verdt. Spesielt etter en stressfull eksamensperiode med mye nervøs neglebiting.. Jeg hadde seriøst ikke en centimeter med negl igjen etter 16 desember, og har vært helt ram på å ta disse tablettene morgen og kveld siden, i håp om å få sterke (og helst superlange) negler i rekordfart. Ville jo så gjerne kunne nyte litt feminine fingre ihvertfall noen dager før skolestart! Hihi. Det er rart med det, men det å ha velstelte negler gjør virkelig noe med en!

Bare et tips fra meg til deg som sliter med flisete vinternegler.
-Eller som føler de vokser i sneglefart. Kanskje dette kan være redningen?

7 kommentarer
    1. Suuupert tips! Dette trenger jeg. Jeg klarer ikke falske negler, men vil ha mine egne sterke og lange, men sliter med at de fliser seg opp så tydelig at kroppen mangler noen stoffer som disse tablettene kan hjelpe på. Har lest at kjerringrokk ekstrakt pga høyt silica innhold, egner seg godt til at neglene vokser og blir sterke. I tillegg kommer alle de andre ingrediensene du nevner som er kjent for det samme.

    2. hvor lenge har du gått på det?
      greit å nevne at man mest sannsynlig ikke ser noen virkning før 6 MND (!!!), det er i hvertfal det som står på nettsiden.

    3. Hei 🙂
      Hvorfor må man klikke seg via bloggen å få 40%.
      Ser at man får det uansett . Eller er det feil. Tenkte å bestille

    4. Anonym: Hei 🙂 Se der ja, jeg forsto det sånn at det skulle være et tilbud jeg kunne tilby via linken min, men jeg ser også nå at 40% dukker opp uansett om du ikke klikker deg inn via meg. Jaja, da er det 40% samme hvor du bestiller fra 🙂

    5. isabelle haagensli: Siden august som jeg skrev, men jeg merker resultater lenge før 6 måneder både ved å ta disse og haircare tablettene så det varierer fra person til person, og det står også på nettsiden 🙂

    6. Kan jeg spørre hvor ringene er fra? Og hvilken neglelakk har du på deg her? Det var kjempe fint! La merke til det på snapchat i dag og tenkte “Ååh håper hun skriver det i innlegget sitt i dag” men siden det ikke stod noe om det, så spør jeg heller 😀
      Er på utkikk etter fine neglelakker da jeg er lei av basic naturlige negler hele tiden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg