I dag feirer vi 71 år!

Hurra for en nydelig feriedag. Stavanger, i dag har du levert! Det har vært strålende vær her hele dagen, og det kunne ikke passet meg bedre. Tante og jeg har nemlig hatt et lite felles bursdagsselskap denne lille-lørdagen. Hun fylte 47 og jeg 24 siste dag i august, og selv om det nå er en god måned siden, var det i dag på sin plass å bruke våre 71 år som unnskyldning til å trykke i oss kaker igjen! Mihi. Besta hadde bakt marengskake, og tante marsjipan så her har det gått i spising hele dagen. Spising, kos, spising og kos <3 Blir det bedre? Nei. 

Litt solarium har jeg og sneket meg til å ta i dag (det må bare bli sånn når Brun og Blid er bestemors nærmeste nabo), så nå sitter jeg som en annen svidd gris i sofaen, studd på deilige kaker og koser meg med farmen. Ah, måtte morgendagen bli like fin! Jeg har troa, for da er det shopping og lunsj med min kjære Iselin som står på planen. Gleder meg til å få skravlet litt med den snuppa også igjen! Det føles så lenge siden sist jeg var her nå.

Tastalivet har vært dypt savnet..

Håper det står bra til med dere også enten dere har ferie eller ei!

31 kommentarer

Siste innlegg